۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
۲ طرح عمرانی در مجموعه شهرداری شاهرود افتتاح می‌شود
شهردار شاهرود:

۲ طرح عمرانی در مجموعه شهرداری شاهرود افتتاح می‌شود

شاهرود- شهردار شاهرود از افتتاح دو طرح عمرانی مهم در این شهر خبر داد و گفت: تقاطع سه سطحی میدان ولایت و پارکینگ طبقاتی خیابان تهران در زمره این طرح‌ها است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن احمدی ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی یکی از پارک های شاهرود ضمن اشاره به طرح های عمرانی در دست اجرا در این شهر بیان کرد: به زودی دو طرح عمرانی مهم در این شهر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه افتتاح تقاطع سه سطحی میدان ولایت شاهرود یکی از این طرح ها است، افزود: به زودی پارکینگ طبقاتی واقع در میدان جمهور، خیابان تهران و هسته مرکزی شهر شاهرود نیز به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار شاهرود با بیان اینکه نخستین تقاطع سه سطحی استان سمنان هم اکنون در شاهرود در دست احداث است، تاکید کرد: این طرح نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احمدی با بیان اینکه اجرای این طرح بیش از دو هزار میلیارد ریال اعتبار در بر خواهد داشت، افزود: کاهش تصادفات و تسهیل در آمد و شد مردم مهمترین ضرورت اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه ساماندهی رفت و آمد و تسهیل شرایط ترافیکی در این میدان از جمله ضرورت ها و همچنین مطالبات جدی مردم بود، افزود: بروز تصادفات زیاد در میدان ولایت، باعث بروز خسارات جانی و مالی فراوانی شده بود.

شهردار شاهرود با بیان اینکه طول اجرای این طرح ۲۴ ماه برآورد شده است، گفت: طبق برنامه ریزی و زمان بندی، این پروژه مهم که بزرگترین طرح عمرانی شهرداری شاهرود در تاریخ محسوب می شود، دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه پارکینگ طبقات شاهرود نیز در فاز اول واقع در خیابان تهران، ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این طرح آذرماه سال جاری همزمان با هفته حمل و نقل به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه براورد هزینه این طرح هزار میلیارد ریال است، گفت: این طرح به معضل جای پارک در هسته مرکزی شاهرود که خواسته به حق و مطالبه جدی مردم است، پایان خواهد داد.

شهردار شاهرود با بیان اینکه مجموعا برای این دو طرح سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: این طرح ها بخش مهمی از مشکلات ترافیکی مردم شهر شاهرود را برطرف خواهد کرد.

کد خبر: ۲۹۹٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha