۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
یک پنجم انتظارات گردشگری گلستان هم به نتیجه نرسیده است
رئیس موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی:

یک پنجم انتظارات گردشگری گلستان هم به نتیجه نرسیده است

گرگان-سقایی، رئیس موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی گفت: اگر استان های بهره مند در حوزه گردشگری را با گلستان مقایسه کنیم، در می یابیم که یک پنجم انتظارات از ظرفیت گردشگری گلستان هم به منصه ظهور نرسیده است.

مهدی سقایی ظهر چهارشنبه در همایش افق گردشگری در دولت چهاردهم که با حضور تشکل ها، اصناف و فعالان این حوزه در موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه گردشگری به دنبال فراهم کردن بستری برای تعامل با بخش خصوصی هستیم، اقتصاد به معنای واقعی یعنی بخش خصوصی؛

رئیس موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی با تاکید بر این مساله که بدون اقتصاد آزاد به جایی نخواهیم رسید، افزود: تلاش ما بر این بوده که بخش خصوصی را به عنوان نماینده یک بخش اثر گذار در فعالیت های مختلف تقویت کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری حضور بخش خصوصی بسیار عمیق تر است و گردشگری به دلیل ماهیت غیر مملوسی که داشته و خصلتی که در زمینه اقتصادی دارد یک نوع صادرات نامرئی محسوب می شود.

سقایی با بیان اینکه بخش خصوصی در حوزه گردشگری بسیار اهمیت دارد، یادآور شد: همیشه به دنبال این هستیم اصناف و فعالان بخش خصوصی را دور هم گردآوریم و عملکردها را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا بتوانیم روند توسعه را دیدبانی کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به قابلیت های فراوانی که در حوزه گردشگری و وضعیتی که در آن قرار داریم، اعتقاد ما بر این است که هیچ بخشی به جز بخش خصوصی نمی تواند در حوزه گردشگری موفق باشد.

رئیس موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی متذکر شد: اگر استان های بهره مند در حوزه گردشگری را با گلستان مقایسه کنیم، در می یابیم که یک پنجم انتظارات از ظرفیت گردشگری گلستان هم به منصه ظهور نرسیده است.

کد خبر: ۲۹۹٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha