۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
۹۰ درصد تامین منابع مالی توسط بانک‌ها انجام می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

۹۰ درصد تامین منابع مالی توسط بانک‌ها انجام می‌شود

زنجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان،گفت: ۹۰ درصد تامین منابع مالی توسط بانک‌ها انجام می‌شود و فعالت اقتصادی هم باید به فکر سکوهای جدید تامین منابع باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین محمدی شامگاه سه شنبه در نخستین نشست کمیسیون امور اقتصادی و اتاق بازرگانی زنجان در محل اتاق بازرگانی زنجان، گفت: با وجود همه انتقادها، بی‌انصافی است اگر نقش شبکه بانکی در اقتصاد نادیده گرفته شود.

وی ابراز کرد: جذب منابع به صورت سنتی از ایرادات شبکه بانکی است و باید در این مورد تجدید نظر کرد و نسبت به جذب منابع از روش‌های جدید و به‌روز اقدام کرد که در این میان نقش بازاریابان بانکی پررنگ خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان،گفت: ۹۰ درصد تامین منابع مالی توسط بانک‌ها انجام می‌شود و با وجود گلایه‌مندی از عملکرد شبکه بانکی، فعالت اقتصادی هم باید به فکر سکوهای جدید تامین منابع باشند.

محمدی تاکید کرد: بهره‌مندان از تسهیلات بانکی همواره شاکر و غیربهره‌مندان که اغلب هم بنگاه‌های کوچک هستند همواره از بانک‌ها گلایه دارند و در این راستا باید متوجه بود که اولویت بانک‌ها در همکاری با مشتری‌های درشت است.

وی گفت: زنجان در اجرای تبصره‌های تکلیفی جزو سه استان برتر است و باید تلاش شود در سایر تسهیلات از روش‌های جدید استفاده شود، ضمن اینکه بسیاری از سیاست‌های بانک مرکزی در دست استان نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، بر ارزیابی عملکرد شبکه بانکی استان در ارائه تسهیلات به صنایع داخل استان و همچنین نقش‌آفرینی صنایع و شرکت‌های بزرگ در گردش مالی داخل استانی تاکید کرد و گفت: شبکه بانکی، بنگاه اقتصادی نیست بلکه واسطه در جذب سرمایه است.

کد خبر: ۲۹۹٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha