۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
انتظارات بخش خصوصی از کابینه چهاردهم تامین نشد | فقط امیدواریم!
رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

انتظارات بخش خصوصی از کابینه چهاردهم تامین نشد | فقط امیدواریم!

سمنان- رئیس اتاق بازرگانی سمنان گفت: در نگاه اول به نظر می‌آید که در لیست کابینه معرفی شده از سوی دولت انتظارات برآورده نشده و کابینه قوی‌تری از این کابینه فعلی انتظار داشتیم.

به گزارش خبرنگار بازار، فرج الله معماری ظهر سه شنبه در نشست گرامی داشت مقام خبرنگار در اتاق بازرگانی سمنان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، تاکید کرد: شهید صارمی سمبلی از خدمات اصحاب رسانه ای است که همواره در گمنامی به سر می برند.

وی با بیان اینکه با فراز و نشیب هایی که به خصوص برای بخش خصوصی وجود دارد، صحبت های رئیس جمهور برای فعالان اقتصادی به خصوص بخش خصوصی انتظاراتی ایجاد کرد، افزود: انتظارات بخش خصوصی با کابینه معرفی شده تامین نشد.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه در نگاه اول به نظر می آید که در این لیست کابینه انتظارات برآورده نشده و کابینه قوی تری از این کابینه فعلی انتظار داشتیم، گفت: امیدواریم شرایط خاص اقتصادی کشور و شرایط خاص بین المللی کشور درک شود.

معماری همچنین بیان کرد: نیاز به یک دولت قوی، منسجم و هماهنگ داریم امیدواریم که از برایند این کابینه معرفی شده چنین خروجی پیش بیاید اما در این نوع نگاه، ما احساس نگرانی می کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم که با گفتگوهایی که در حال اجرا است اصلاحاتی صورت گرفته و کابینه قوت پیدا کند، بیان کرد: اصحاب رسانه نیز باید تخصصی تر و با قدرت بیشتر به مسائل و مطالبات ورود کنند.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه خبرنگاران در زمره خانواده تولید و اقتصاد هستند، گفت: ارتباط بیشتر روسای کمیسیون های اتاق بازرگانی با خبرنگاران می بایست صورت گیرد چرا که در تحلیل مسائل توسط رسانه ها این نوع ارتباط ها به مراتب تاثیر گذار است.

معماری ادامه داد: الزامات زیست محیطی یکی از مهمترین موضوعاتی است که می بایست حول و حوش صنایع ما مورد رعایت قرار گیرد زیرا کسی نمی خواهد که هیچ فعالیتی در خارج از چاچوب ضوابط زیست محیطی انجام شود اما اینکه تصور کنیم برخی فعالیت های فعالان اقتصادی ما بیماری صعب العلاج ایجاد می کند نیز واقعیت ندارد.

وی بیان کرد: حتما باید الزامات زیست محیطی رعایت شود چرا که همه هم شهری های ما مانند خانواده ما هستند ولی صنایع ما هم انصافاً همکاری خوبی در زمینه زیست محیطی داشته اند.

کد خبر: ۲۹۹٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha