۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
محبوبیت چشم گیر در انتظار تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید

محبوبیت چشم گیر در انتظار تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، نسخه پاک و نوآورانه محبوب‌ترین کراس اوور بازار ایران، آماده فروش و عرضه به بازار ایران شد.

به گزارش بازار، تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، نسخه پاک و نوآورانه محبوب‌ترین کراس اوور بازار ایران، آماده فروش و عرضه به بازار ایران شد که با امکانات فوق العاده و توان پیمایش خیره کننده گزینه ای جذاب برای مصرف کنندگان است.

با گذشت یک سال از عرضه اولین پلاگین هیبرید مونتاژی در ایران از سوی برند فونیکس NEV، دومین محصول پاک و قدرتمند این برند در مرحله ورود به بازار قرار دارد که می‌تواند با مزایا و توانایی چشمگیر، تبدیل به محبوب ترین خودرو در دسته خودروهای انرژی نو شود.

کراس اوور تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید بعد از رونمایی در نمایشگاه و انجام تست درایو، بالاخره آماده عرضه شد و مطمئنا مصرف کنندگانی که خودرویی پاک، قدرتمند، پرشتاب، با بازدهی بالا و دوستدار محیط زیست را می‌خواهند، نگاه ویژه‌ای به این خودرو خوش قیمت خواهند داشت.

مطابق آمارهای سال ۱۴۰۲، تیگو ۷ پرو پریمیوم محبوب‌ترین کراس اوور بازار بود که تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با آپشن‌های بسیار بیشتر و قدرت و توان بالاتر ناشی از همکاری سه موتور برقی و بنزینی، در محدوده قیمتی مدنظر علاقه‌مندان عرضه شد که این موارد به محبوبیت بیش از پیش این کراس اوور پاک افزوده است.

محبوبیت چشم گیر در انتظار تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید

امکانات و توانایی‌های تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید

برای درک قدرت این خودرو، باید به توان خروجی ۵۱۰ نیوتن متر اشاره کرد که توسط دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتر توربو شارژ بهینه شده در هماهنگی با گیربکس اختصاصی DHT اشاره کرد که به طور خودکار تمام سناریوهای ممکن در خودروهای پلاگین هیبرید را اجرا می‌کند.

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با شتاب ۷.۶ ثانیه برای رسیدن از صفر تا صد کیلومتر، در مرز تبدیل شدن به سریع ترین کراس اوور کشورمان قرار دارد و خریداران این خودرو با یک کراس اوور ایده آل مواجه خواهند شد.

این خودرو به نحوی طراحی شده که برای دوستداران محیط زیست، برای عاشقان سرعت و افرادی که به سفرهای خانوادگی در فضای جادار خودروهای شاسی بلند لوکس فکر می‌کنند، پیشنهاد می‌شود و مطمئنا محبوبیتی ویژه را در بازار ایران تجربه خواهد کرد.

در کنار قدرت، سرعت و توان پیمایش فوق العاده این خودرو، باید به برخورداری از پیشرفته‌ترین امکانات موجود در جهان در این خودرو اشاره کرد که در کمتر خودرویی با دامنه قیمتی تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید دیده می شود.

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید در کنار مزیت‌هایی مانند اتاق بزرگ و صندلی‌های مجهز به گرم کن و سرد کن، سیستم تهویه هوای هوشمند، نورپردازی ۶۴ رنگ و مانیتور ۲۴ اینچی، از ۱۳ سیستم پیشرفته همیار راننده بهره می‌برد که همانند تعداد رادارهای تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید است و تجربه رانندگی نیمه خودران را در این خودرو به ارمغان آورده است. این مزیت‌های پرشمار کمک می کند در هنگام سفرها از معاشرت با دوستان و همراهان خود لذت ببرید و رانندگی با آسودگی خاطر را تجربه کنید.

برند فونیکس برای رفاه مشتریان دو شارژر پرتابل و دیواری (نصب در منزل) را هم به به مصرف کنندگان اهدا می‌کند که امکان استفاده از آپشن شارژ باتری از طریق درگاه تعبیه شده در خودرو را فراهم می‌سازد و یک راه آسان و کم دغدغه برای برخورداری از امکان رانندگی کاملا الکتریکی است.

وجود گارانتی بلند مدت ۷ ساله و شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران عوامل مهمی برای مصرف کنندگان است که تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید از این ویژگی برخوردار است و با قرار گرفتن در فرآیند فروش و عرضه به بازار، محبوبیت چشم گیری را تجربه خواهد کرد.

محبوبیت چشم گیر در انتظار تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید

کد خبر: ۲۹۹٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha