۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
شفافیت هزینه‌ها و تبیین پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن در اردکان
نماینده اردکان خواستار شد؛

شفافیت هزینه‌ها و تبیین پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن در اردکان

یزد- نماینده مردم اردکان بر لزوم شفافیت هزینه‌ها و تبیین پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن در اردکان تاکید و از عدم پاسخگویی مدیران استان به مردم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار،مشکلات و اعتراضات متقاضیان اردکانی طرح نهضت ملی مسکن در نشست دوشنبه فوق‌العاده مدیران حوزه مسکن استان با نماینده مردم اردکان، در دفتر نماینده بررسی شد.

در این نشست نماینده مردم اردکان بر لزوم شفافیت هزینه‌های این پروژه تأکید کرد و گفت: عدم شفافیت و تبیین پیشرفت پروژۀ نهضت ملی مسکن در اردکان و عدم پاسخگویی مدیران استان در جمع مردم قابل پذیرش نیست.

مصطفی پوردهقان اردکان همچنین طی تماس تلفنی با وزیر مسکن و شهرسازی بر لزوم مساعدت به پروژۀ اردکان با توجه به هزینه‌های غیرمتعارفی که به‌دلیل جنس خاک و موقعیت زمین اضافه شده و کاهش هزینه‌های پرداختی توسط مردم در آماده‌سازی زمین تأکید کرد.

وی همچنین ضمن گفت‌وگو و شنیدن نظرات و انتقادات برخی از نمایندگان متقاضیان طرح نهضت ملی، خطاب به مدیران مسکن استان بر لزوم حضور نمایندگانی از متقاضیان در جلسه حضوری با مدیرکل بنیاد مسکن تأکید کرد.

مسئولان استان نیز گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در حوزه‌های مختلف ازجمله ساخت مسکن در قالب مسکن شهری جدید و پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان و سایر شهرستان‌های استان ارائه دادند.

کد خبر: ۲۹۹٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha