۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
ناترازی برق کاهش تولید صنایع کوچک را رقم زده است
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

ناترازی برق کاهش تولید صنایع کوچک را رقم زده است

اصفهان - احمدی؛ معاون صنایع کوچک سازمان صمت اصفهان گفت: ناترازی برق یکی از چالش‌ های اصلی صنایع کوچک است که هزینه های تولید را افزایش و رشد تولید را کاهش داده است.

خدامراد احمدی در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه صنایع کوچک در اصفهان با مشکلات قابل توجهی روبه‌رو هستند که نیازمند توجه ویژه است، اظهار کرد: ناترازی برق یکی از چالش‌ های اصلی صنایع کوچک است که تأثیرات منفی بر تولید و بهره‌ وری دارد.

وی با اشاره به اینکه نوسانات ولتاژ و قطعی‌ های برق منجر به آسیب به تجهیزات و ماشین‌آلات در صنایع کوچک شده است، بیان کرد: این آسیب‌ ها، تعمیرات و تعویض قطعات معیوب را ضروری ساخته و فشار مالی بیشتری به این واحدها وارد کرده است.

معاون صنایع کوچک سازمان صمت اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین، اختلال در تأمین برق باعث تأخیر در تولید و تحویل محصولات شده و زنجیره تأمین را مختل کرده است، تاکید کرد: بررسی‌ های میدانی نشان می‌دهد که ۳۵ درصد از صنایع کوچک به طور مداوم با مشکلات قطعی برق و نوسانات ولتاژ روبرو هستند که تأثیر مستقیمی بر تولید و بهره‌ وری آنها دارد.

وی گفت: برای بهبود این وضعیت، نیازمند برنامه‌ ریزی منسجم و حمایت‌ های بیشتری از سوی دولت و نهادهای مربوطه هستیم تا بتوان، صنایع کوچک را در برابر این بحران تقویت کرد و از آسیب‌های بیشتر جلوگیری نمود.

کد خبر: ۲۹۹٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha