۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
گزینه مورد تایید عارف برای وزارت معرفی شد|دانش آموخته برق نفتی می شود
محسن پاک نژاد گزینه پزشکیان برای ساختمان طالقانی

گزینه مورد تایید عارف برای وزارت معرفی شد|دانش آموخته برق نفتی می شود

محسن پاک نژاد که گفته می شود از حمایت های عارف برخوردار بود، به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نفت به مجلس معرفی شد. او دانش آموخته برق است.

بازار؛ گروه آب و انرژی: انتخاب وزیر نفت را می توان پر چالش ترین انتخاب مسعود پزشکیان دانست که گزینه های متعددی را به خود دید. از اسحاق جهانگیری و غلامحسین نوذری گرفته تا عماد حسینی و مسعود کرباسیان از جمله گزینه های اصلی مطرح شده برای نفت بود. اما در نهایت گزینه ای که احتمال و شانس کمتری داشت برای رای اعتماد به مجلس معرفی شد. جالب است که بدانید محسن پاک نژاد دانش آموخته برق است.

نگاهی به پروسه انتخاب وزیر دولت چهاردهم

بعد از حواشی ایجاد شده برای اسحاق جهانگیری در جلسه جمعه ۱۹ مرداد غلامحسین نوذری گزینه اصلی برای وزارت نفت بود. تا آنجا که ظریف در آن نشست تأکید می‌کند که گزینه‌های دیگر با چالش‌های بزرگی مواجه بوده و تنها گزینه باقیمانده، غلامحسین نوذری است.

بعد مخالفت های مطرح شده با نوذری عماد حسینی مهم ترین گزینه برای ساختمان طالقانی بود. حتی تا عصر شنبه عماد حسینی گزینه اصلی پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم محسوب می شد. اما شب گذشته ورق برگشت و مسعود کرباسیان پس از نماز عشای پاستور، به عنوان گزینه نهایی وزارت نفت انتخاب شد.

اما کرباسیان هم اعلام کرده است که تمایلی برای حضور در وزارت نفت ندارد و حتی گوشی همراه خود را هم خاموش کرده است.

بعد از اینکه کرباسیان دیگر تمایلی برای حضور در ساختمان طالقانی نشان نداد، محسن پاک نژاد به عنوان گزینه اصلی مطرح شد. گفته می شود که عارف به دلیل همشهری بودن با محسن پاک‌نژاد، روی این گزینه نظر جدی داشت این در حالی است که پاک‌نژاد مخالفان جدی دارد و تقریباً هیچ‌یک از افراد مؤثر در انتخاب گزینه نهایی، روی او نظر مثبتی نداشتند.

کد خبر: ۲۹۹٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha