۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
معامله یک میلیون و ۹۷۵ هزار تن محصول در بورس کالا

معامله یک میلیون و ۹۷۵ هزار تن محصول در بورس کالا

بیش از یک میلیون و ۹۷۵ هزار تن انواع محصول به ارزش ۱۹.۶ هزار میلیارد تومان در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد.

به گزارش بازار، در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران یک میلیون و ۹۷۵ هزار و ۷۷۰ تن انواع محصول به ارزش ۱۹.۶ هزار میلیارد تومان دادوستد شد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۷۶۷ هزار و ۷۱۵ تن انواع کالا به ارزش ۱۳هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.در این تالار یک میلیون و ۷۳ هزار و ۷۴۹ تن سیمان، ۳۳۰ هزار تن سنگ آهن، ۱۹۱ هزار و ۱۵۰ تن آهن اسفنجی، ۱۵۹ هزار و ۱۱۵ تن فولاد، ۶ هزار و ۳۶۰ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۲۶ تن مس، یک هزار و ۱۰۰ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۲۰۲ هزار و ۶۶۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳/۶ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۹۴ هزار و ۸۷۴ تن مواد پلیمری، ۶۸ هزار و ۱۰۲ تن قیر، ۲۱ هزار و ۹۴۷ تن مواد شیمیایی، ۸ هزار و ۱۸۰ تن گوگرد، ۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۳ هزار و ۱۸۰ تن روغن، ۲ هزار تن لوب کات و ۳۵۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: بازار فرعی نیز معامله ۵ هزار و ۳۹۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۹۱ میلیارد تومان بود.

کد خبر: ۲۹۹٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha