۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
۱۸۸ فقره پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۱۸۸ فقره پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد

زنجان- رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: در چهار ماهه اول امسال دو هزار و ۳۹۲ مورد بازرسی انجام شده و ۱۸۸ فقره پرونده تخلف صنفی در استان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سجاد مقدمی شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه خبرنگاران سفیر آگاهی در جامعه هستند، گفت: خبرنگاران باید اطلاع رسانی را به صورت منصفانه و در راستای حل مشکلات جامعه انجام دهند.

وی ابراز کرد: ۴۲ اتحادیه در زنجان فعالیت می کنند و حوزه خودرو بعد از کش و قوس های فراوان بعد از پنج سال صاحب اتحادیه نمایشگاه داران، موتور و دوچرخه شد.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: اتاق اصناف با همکاری سازمان صمت به مقوله کم فروشی، عدم درج قیمت، گران فروشی ورود پیدا می کند.

مقدمی با بیان اینکه کمیته نرخ یابی در اتاق تشکیل شده استفتاکید کرد: اتحادیه های خدماتی حتما قیمت ارائه دهند اگر تخطی کنند تخلف کرده است.

وی افزود: از اردیبهشت امسال اموال عمومی اتحادیه های ادغام و منهل شده به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال استرداد و به هیات رئیسه جدید تحویل داده شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ابراز کرد: در چهار ماهه اول امسال ۲ هزار و ۳۹۲ مورد بازرسی انجام شد و ۷۷۹ مورد گزارشات مردمی به دست ما رسیده است.

مقدمی تصریح کرد: در همین راستا ۱۸۸ فقره پرونده تخلف صنفی در استان زنجان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در موضوعات گران فروشی، کم فروشی، احتکار یک مورد، عدم درج قیمت، تداخل صنفی، حراج غیر قانونی و ضرر و زیان به اشخاص در استان تشکیل شد.

وی افزود: مجوز ۵۵۰۰ صنف در زنجان منقضی شده و اتحادیه های املاک، کابینت و خدمات مکانیک بیشتری شکوائیه را در بین اتحادیه ها دارند.

رئیس اتاق اصناف زنجان از فعالیت ۵۸ هزار صنف در استان زنجان با پروانه کسب خبر داد.

کد خبر: ۲۹۹٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha