۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۷
در جلسه محاکمه متهمان سرقت از صندوق امانات بانک ملی چه گذشت؟

در جلسه محاکمه متهمان سرقت از صندوق امانات بانک ملی چه گذشت؟

متهمان پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی پای میز محاکمه رفتند و از خود دفاع کردند. سارقان اصلی جرم خود را پذیرفتند اما سایر متهمان منکر اتهامات‌شان شدند.

به گزارش بازار، این پرونده بعد از بازجویی‌های متعدد از متهمان در نهایت با صدور کیفرخواست به دادگاه ارجاع و جلسه رسیدگی به آن صبح امروز در شعبه ۱۰ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه با توجه به نبود نماینده دادستان، شاکیان خصوصی شکایت‌های خود را مطرح کردند. زنی که در این سرقت اموال خود را از دست داده بود، گفت: من دو صندوق در این بانک داشتم که ۳ میلیارد تومان طلا و دلار و جواهرت در آنها نگه می‌داشتم. بعد از این سرقت ۹۰ درصد ارزش یکی از صندوق‌ها را به من دادند اما از صندوق دوم چیزی ندادند و گفتند دو صندوق را تجمیع کردیم و کل خسارت همین بود.

وکیل یکی دیگر از مال‌باختگان نیز گفت: موکل من ۲۷۱ گرم طلا داخل صندوق داشت که احراز نشد و ۲۱ گرم از طلاهای احرازشده را هم هنوز نداده‌اند که موکلم این اموال را می‌خواهد.

در ادامه، نماینده بانک ملی شکایت خود را مطرح کرد و گفت: ما اموالی را که پیدا شد به صاحبان‌شان بازگرداندیم اما ۲۲۸ میلیارد تومان برای جبران خسارت مطالبه کردیم و ۲ کیلو طلا هم بلاتکلیف مانده است. ضمن اینکه متهم مدعی است یکی از همکاران ما اطلاعات بانک را به او داده و این اصلاً معقول نیست.

کد خبر: ۲۹۹٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha