۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
خدا حافظی با پیمانکاران غیر بومی کم کار در پروژه های نهضت ملی گلستان| بومی ها را پای کار می آوریم
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان:

خدا حافظی با پیمانکاران غیر بومی کم کار در پروژه های نهضت ملی گلستان| بومی ها را پای کار می آوریم

گرگان- مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه در حال پایش پروژه های نهضت ملی هستیم، بیان کرد: پیمانکاران غیر بومی کم کار را خلع ید و پروژه ها را به پیمانکاران بومی خواهیم سپرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد حسینی ظهر شنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: تعهد استان گلستان برای تولید مسکن در طرح نهضت ملی طی مدت سه سال ۷۰ هزار واحد مسکونی بود.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه ابرمانع ما در تولید مسکن مشکل زمین است، افزود: متاسفانه طبق قانون؛ اراضی درجه یک و دو را نمی توانیم برای ساخت زمین استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه کار نهضت ملی دیر شروع شد، گفت: قرار بود در ۳۶ نقطه شهری و هزار نقطه روستایی ۷۰ هزار واحد ساخته شود.

حسینی یادآور شد: از فردا سازمان بازرسی ترک فعل های دستگاه های مختلف را که باید در زمینه تامین زمین همکاری می کردند، بررسی می کند.

وی با اشاره به آمار تولید مسکن در دولت سیزدهم گفت: طی سه سال اخیر ۵۸ هزار پروانه ساخت در نقاط روستایی و شهری گلستان صادر شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در مدت سه سال دولت شهید رئیسی بالغ بر ۳۹ هزار واحد مسکونی در گلستان به مرحله اجرا رسیده است و هفت هزار و ۳۰۰ واحد به متقاضیان تحویل شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۶ هزار واحد به پایان مراحل سفت کاری رسیده است.

وی انتقاد کرد: بسیاری از بانک ها بر اساس سهمیه ای که به آنها اعلام شده بود پای کار نهضت ملی نیامدند و بانک های خصوصی گلستان در این زمینه همکاری خوبی نداشتند.

حسینی گفت: سعی داریم ساخت واحد های با ارتفاع کمتر و پروژه های کوچک مقیاس با طبقات یک و دو را با مشارکت مردم برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه در حال پایش پروژه های نهضت ملی هستیم، بیان کرد: پیمانکاران غیر بومی کم کار را خلع ید و با آنها خداحافظی می کنیم و پروژه ها را به پیمانکاران بومی خواهیم سپرد.

کد خبر: ۲۹۹٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha