۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
تعریف بنادر متعدد در گلستان| مطالبات دستگاه ها سرمایه گذاران را فراری داد
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

تعریف بنادر متعدد در گلستان| مطالبات دستگاه ها سرمایه گذاران را فراری داد

گرگان- نماینده مردم غرب گلستان در مجلس با اشاره به اینکه بنادر زیادی برای گلستان تعریف شده که در عمل هیچ کدام از آنها، فعال نیستند، بیان کرد: سرمایه گریز بودن سبب مسکوت ماندن این طرح ها شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالجلال ایری ظهر شنبه در نشست خبری با رسانه ها با بیان اینکه متاسفانه سرمایه گذار خارجی که برای طرح گردشگری ساحل بندرگز اعلام آمادگی کرده بود را با اعمال سخت گیری های بیهوده فراری دادیم، اظهار کرد: این سرمایه گذار چندین سال درگیر موضوعات مختلف بود، اکنون جنبه حقوقی این موضوع حل شده اما مسائلی که پیش آمد آثار زیان باری بر جای گذاشت و این طرح سرمایه گذاری هنوز به نتیجه نرسیده است.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه های مختلف مطالبات متفاوتی از سرمایه گذاران دارند و آنها را مستأصل می کند.

وی گفت: بزرگترین معضلی که در دولت سیزدهم وجود داشت عدم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران بود که وضعیت کنونی اقتصاد استان هم متاثر از همین موضوع است.

ایری با بیان اینکه مشکلات مربوط به سرمایه گذاری ملی است، تصریح کرد: در حوزه سرمایه گذاری علی رغم آماری که در خصوص افزایش سرمایه گذاری ها در گلستان اعلام می شود اما عملا این اتفاق افزایش آن طور که در زندگی مردم ملموس باشد رخ نداده زیرا آنچه که هست سرمایه گذاری های مربوط به پتروشیمی و سایر پروژه هایی است که چندین سال دچار رکود بودند.

وی با اشاره به عدم جذب بخش خصوصی در تمام بخش ها اظهار کرد: یکی از دلایل عدم توفیق دولت در نهضت ملی مسکن هم بهره نگرفتن از سرمایه گذاران و بخش خصوصی است.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنادر زیادی برای گلستان تعریف شده که در عمل هیچ کدام از آنها، فعال نیستند، بیان کرد: سرمایه گریز بودن سبب مسکوت ماندن این طرح ها شده است و برای برون رفت از این وضعیت چاره ای به جز استقبال از سرمایه گذاران نداریم.

کد خبر: ۲۹۹٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha