۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
پرداخت ۸۰ درصد مطالبات گندم کاران گلستانی
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان خبر داد؛

پرداخت ۸۰ درصد مطالبات گندم کاران گلستانی

گرگان- مهری، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: جمع بهای گندم در گلستان ۱۹.۵ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۵.۵ میلیارد یعنی ۸۰ درصد مطالبات پرداخت شده است.

روح اله مهری در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امسال وضعیت برداشت گندم در گلستان نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بود، اظهار کرد: تا کنون یک میلیون و ۱۰۹ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است که گلستان به لحاظ تناژ برداشت در رتبه دوم قرار دارد و به لحاظ کیفیت در جایگاه اول کشور قرار گرفته است.

مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان گلستان افزود: جمع بهای گندم در گلستان ۱۹.۵ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۵.۵ میلیارد یعنی ۸۰ درصد مطالبات پرداخت شده است و تا تسویه حساب کامل چهار همت دیگر باقی مانده است که امیدواریم تا یک ماه آتی پرداخت شود.

وی ادامه داد: کشاورزانی که از ابتدای فصل خرید تا ۲۳ خرداد ماه گندم خود را تحویل داده اند، مطالبات خود را دریافت کرده اند، مطالبات کشاورزانی که بین ۲۳ خرداد تا ۲۰ تیر ماه محصول خود را تحویل داده اند، ۵۰ درصد مطالبات آنها پرداخت شده است و کشاورزانی که تاریخ تحویل گندم آنها بین ۲۰ تیر ماه تا هفت مرداد ماه بوده ۲۶ تا ۳۰ درصد مطالبات آنها توسط دولت پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۹۹٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha