۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸
تخفیف ۲۵ درصدی مراکز اقامتی خوزستان به زائران اربعین حسینی/ خدمات رسانی از طریق اپلیکیشن «زائر یار»
معاون گردشگری اداره کل میراث خوزستان در گفتگو با بازار:

تخفیف ۲۵ درصدی مراکز اقامتی خوزستان به زائران اربعین حسینی/ خدمات رسانی از طریق اپلیکیشن «زائر یار»

اهواز- عامری نسب، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: تخفیف ۲۵ درصدی از سوی مراکز اقامتی استان خوزستان برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

جمال عامری نسب در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اولین اقدامی که امسال برای دو مرز شلمچه و چذابه انجام دادیم به روز رسانی اپلیکیشن «زائر یار» توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان بود و وزیر کشور طی بازدیدی که اخیرا از مرزهای چذابه و شلمچه داشت، از آن استقبال کرد.

وی افزود: در ایام پیک کاری (۱۰ روز مانده به اربعین و یک هفته بعد از اربعین) سرویس های بهداشتی پایانه های چذابه و شلمچه را به صورت ۲۴ ساعته نظافت می کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان ادامه داد: طی فراخوانی به مردم خوزستان طرح مردمی (هر خانه یک موکب) را اطلاع رسانی کردیم که اکنون تعداد زیادی از مردم برای این طرح اعلام آمادگی کردند.

عامری نسب توضیح داد: مردم در طرح هر خانه یک موکب اعلام کردند در مسیرهای رفت و برگشت پذیرای زائران اربعین حسینی هستند و زائران در طول مسیر می توانند از طریق شماره تماس بنرها و یا اپلیکیشن زائر یار در این خصوص اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برای ایام اربعین مقرر شد در مرز چذابه ۵ هزار متر مربع سایبان توسط اداره کل میراث خوزستان برای رفاه حال مردم نصب شود. ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی برای پایانه مرزی شلمچه برقرار کردیم که اکنون در مدار استفاده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان خاطرنشان کرد: مدیرکل سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی سفر دو روزه ای که اخیرا از مرزهای شلمچه و چذابه داشت از عملکرد ستاد اربعین خوزستان اعلام رضایت کرد.

عامری نسب گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم همه تاسیسات گردشگری (مراکز اقامتی) از هتل تا بوم گردی ۲۵ درصد تخفیف برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۲۹۸٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha