۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
تردد ۷۷ هزار زائران اربعین از مرز مهران
استاندار ایلام خبر داد؛

تردد ۷۷ هزار زائران اربعین از مرز مهران

ایلام- استاندار ایلام از تردد ۷۷ هزار نفری زائران اربعین از اول صفر تاکنون از مرز مهران خبر داد و گفت: زیرساخت‌ها برای تردد زوار فراهم است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا اظهار کرد: از ورودی شهرستان هلیلان و شباب در شهرستان چرداول تا ایوان، دهلران، ملکشاهی و سایر مسیرهای پنج گانه منتهی به مرز مهران، تمام امکانات، شامل محل استراحت، سرویس بهداشتی، نمازخانه و... آماده خدمت رسانی به زائران برای انجام سفری ایمن و آسان است.

وی با اشاره به این که ظرفیت پارک بیش از ۱۰۰ هزار خودرو در مهران اندیشیده شده است، تشریح کرد: پارکینگ‌ها مجهز به تمام امکانات رفاهی و خدماتی هستند و بهای توقف در پارکینگ به صورت هوشمند محاسبه می‌شود.

بهرام‌نیا با بیان این‌که بنا به تجربه از چهارم ماه صفر، تردد زائران افزایش چشمگیری خواهد داشت، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و موکب‌ها و کمیته‌های ۱۸ گانه ستاد اربعین پای کار هستند و با عشق و ارادت به زائران خدمت می‌کنند.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم با کشور عراق، کنترل گذرنامه در مرز، کمتر از چهار ثانیه طول می‌کشد و یک موکب ایرانی نیز در آن سوی مرز آماده خدمت به زائران است.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha