۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
خط بندی های سیاسی ثمره ای برای گلستان ندارد| ضعف مدیران در اخذ خط ویژه اعتباری 
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس: 

خط بندی های سیاسی ثمره ای برای گلستان ندارد| ضعف مدیران در اخذ خط ویژه اعتباری 

گرگان- نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان ۱۲ درصد سبد غذایی کشور را تامین می کند اما مشخص نیست مدیران ما از چه خط ویژه اعتباری استفاده کرده اند.

به گزارش خبرنگار بازار، جمشید قائم مقام ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن اظهار کرد: امروز درگیر جنگ اقتصادی هستیم و صنعتگران ژنرال های مبارزه در این میدان هستند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلستان وظیفه خود را نسبت به کشور انجام داده است، افزود: در استان گلستان به دنبال حل معادله ای نامتوازن هستیم که در یک طرف آن معادن قوی، هزاران تن گندم، کلزا و مواهب طبیعی و موضوعات توسعه ای دریامحور قرار دارد و در طرف دیگر معادله مسئله قرارگیری گلستان جزو چهار استان فقیر کشور است؛ امروز نزدیک به ۴۰ درصد مردم استان زیر خط فقر هستند.

وی با مطرح کردن این سوالات که برای ارتقا معیشت مردم چه کرده ایم؟ آیا ریل گذاری وظیفه مدیران نیست؟ گفت: گلستان ۱۲ درصد سبد غذایی کشور را تامین می کند اما مدیران ما از چه خط ویژه اعتباری استفاده کرده اند؟

قائم مقام افزود: چرا سایر استان ها در اخذ اعتبارات پیشرفت کرده اند اما گلستان نه؟ چاره کار این است که از سیاست زدگی جدا شویم زیرا سال هاست گلستان درگیر خط بندی های سیاسی بوده که ثمره ای برای ما نداشته است.

وی ملاک بررسی وضعیت استان را مدیران ارزش افزوده و اخذ اعتبارات عنوان کرد و گفت: قصور ما این است که تا کنون دور یک میز به عنوان یک گلستانی جمع نشده ایم.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha