۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
گره گشایی دستگاه قضا مانع تعطیلی صنایع گلستان | از ورشکستگی ۹۸ واحد جلوگیری کردیم
رئیس کل دادگستری استان گلستان مطرح کرد؛

گره گشایی دستگاه قضا مانع تعطیلی صنایع گلستان | از ورشکستگی ۹۸ واحد جلوگیری کردیم

گرگان- رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان به رفع چالش های واحدهای تولید پرداخته ایم و گره گشایی های زیادی در عرصه صنعت و تولید استان رقم خورده است.

یه گزارش خبرنگار بازار، حیدر آسیابی در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن اظهار کرد: قوه قضاییه پناهگاهی امن برای رفع چالش و مشکلات صنایع و واحد های تولیدی است و در سال های اخیر تلاش شده تا معضلات عرصه تولید را کاهش دهیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: قوه قضاییه در دهه اخیر نقش بسزایی در رفع موانع عرصه صنعت و تولید کشور داشته است.

وی با اشاره به فعالیت های ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: در این ستاد به رفع چالش های واحدهای تولید پرداخته ایم و گره گشایی های زیادی عرصه صنعت و تولید استان رقم خورده است.

آسیابی ادامه داد: اگر این گره گشایی ها اتفاق نمی افتاد خیلی از واحد های تولید استان تعطیل می شدند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان اضافه کرد: در سه ساله اخیر هزار و ۴۸۹ تقاضا از واحدهای تولید استان به ستاد اقتصاد مقاومتی واصل شده که از این تعداد مشکل هزار و ۲۴۸ مورد آن با پیگیری ها مرتفع شده است.

به گفته وی، در سال اخیر هزار و ۴۰۵ مورد بازدید از واحد های صنعتی و تولید استان صورت گرفته که ۲۴۱ مورد آن با حضور رئیس کل دادگستری بوده است.

آسیابی افزود: در سه سال گذشته ۲۱۷ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشته اند همچنین از تعطیلی و ورشکستگی ۹۸ واحد صنعتی و تولید در استان نیز جلوگیری شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان یادآورشد: قوه قضاییه با ورود به پروژه پتروشیمی و جزیره آشوراده نقش موثری در توسعه اقتصادی استان داشته است.

وی با اشاره به حجم چالش های عرصه صنعت و تولید، بیان کرد: فعالیت پایدار در عرصه تولید در حال حاضر از سخت‌ترین کارها محسوب می شود.

به گفته آسیابی، ظرفیت اقتصادی صنعت و معدن گلستان بیشتر از شرایط فعلی است که با توسعه زیرساختی در این بخش می توان این پتانسیل را در استان شکوفا کرد.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha