۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
حمایت مسئولان و شفافیت سازمانی رمز جهش تولید
قائم مقام شرکت پروفیل آرش تاکید کرد؛

حمایت مسئولان و شفافیت سازمانی رمز جهش تولید

گرگان- قائم مقام شرکت پروفیل آرش با بیان اینکه با همه مشکلاتی که در حوزه تولید داریم نگاه ما نگاه ملی است، گفت: دغدغه ای ما این است که راه ارتباطی با وزارت صمت در حوزه های متفاوت شفاف نیست.  

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن سید رضایی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح خط تولید جدید کارخانه صنعت پروفیل آرش که با حضور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: صنعت پروفیل آرش سال ۹۳ با ۱۵ کارگر و کارمند کار خود را آغاز کرده است و امروز پس از گذشته ۱۰ سال ۱۲ خط تولید فعال دارد و ۲۵۳ کارگر و کارمند در این شرکت مشغول به کار هستند که به صورت ۲۴ ساعته و دو شیفت کامل فعال است.

قائم مقام شرکت پروفیل آرش گفت: پروفیل آرش بزرگترین تولید کننده لوله و پروفیل آهنی شمال کشور و تنها تولید کننده لوله گاز شمال و شمال شرق است.

وی با بیان اینکه با همه مشکلاتی که در حوزه تولید داریم نگاه ما نگاه ملی است، گفت: دغدغه ای ما این است که راه ارتباطی با وزارت صمت در حوزه های متفاوت شفاف نیست.

سید رضایی افزود: مسئولان صنعت، معدن و تجارت گلستان همیشه همکاری لازم را با ما داشته اند، امیدواریم فرصتی فراهم شود تا بتوانیم برخی مباحث و مشکلات را با رایزنی های وزارت خانه رفع کنیم.

کد خبر: ۲۹۸٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha