۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
امید به رشد سهام شرکت های انبوه سازی
تکنیکال شاخص انبوه سازی

امید به رشد سهام شرکت های انبوه سازی

شاخص صنعت انبوه سازی یا همان املاک و مستغلات به حمایت قوی و ماژور نزدیک میشود که پیش بینی میکنیم سهام شرکت های این گروه بتوانند بازدهی منفی خود را جبران کنند.

هادی بهرامی؛ بازار: شاخص صنعت انبوه سازی در بورس، نشان دهنده وضعیت کلی گروه به صورت میانگین میباشد که طی یک هفته اخیر به میزان ۵.۶ درصد و طی یک ماه اخیر به میزان ۱۶.۵ درصد کاهش را تجربه کرده است. شاخص صنعت انبوه سازی یا همان ملک و ساختمان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ شروع به اصلاح کرد و به میزان ۳۲.۴ درصد کاهش یافت که در حال حاضر در محدوده ۱۴ هزار و ۷۹ واحد قرار دارد. محدوده ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد، حمایت قوی برای قیمت محسوب میشود و شاخص در حال نزدیک شدن به این حمایت است که بنظر میرسد ناحیه حساسی جهت چرخش روند از نزولی به صعودی باشد.

شرکت عمران و توسعه فارس با ارزش بازار ۱۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد تومان، توسعه و عمران امید با ارزش بازار ۶ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان، سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر با ارزش بازار ۳ هزار و ۸۸۴ میلیارد تومان و در نهایت، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق با ارزش بازار ۳ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان به عنوان بزرگ ترین شرکت های صنعت انبوه سازی (املاک، مستغلات و ساختمان) به ترتیب ۹.۴، ۶.۲، ۲.۸ و ۶.۶ درصد کاهش را طی یک هفته اخیر تجربه کردند.

کد خبر: ۲۹۸٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha