۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشمان همیشه بیدار جامعه

خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشمان همیشه بیدار جامعه

حاتمی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش به مناسب روز خبرنگار پیامی ارسال کرد.

بازار؛ پیام دکتر حاتمی؛ مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش، به مناسبت روز خبرنگار:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

خداوند به قلم و هرآن‌چه قلم نگارش می‌کند قسم یاد نموده و نام‌گذاری سوره‌ای از قرآن کریم به نام قلم نشان از جایگاه و اهمیت نوشتن و نگارش نزد خداوند منان است.

هر جامعه‌ای برای دست یافتن به تعالی، رشد و توسعه به ابرازها و شاخص‌های گوناگونی نیاز دارد که یکی از این ابزارهای مهم، رسانه‌ها و خبرنگاران هستند. در دنیای امروز رسانه‌ها با ‌توجه ‌به شتاب و سرعت گردش اطلاعات و تحولات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برحسب ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر، مسئولیت سنگینی بر عهده دارند؛ به طوری که در جامعه امروز، رسانه‌ها یکی از ارکان آگاهی‌بخشی و نقش‌آفرینی در ساختاردهی و مهندسی نظام‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی در جامعه قلمداد می‌شوند که قادر به ایجاد تحولات مثبت و سازنده‌ در فرهنگ عمومی هستند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشمان همیشه بیدار جامعه در ارتقای آگاهی و تنویر افکار عمومی جایگاهی ویژه دارند؛ فعالیت‌های حرفه‌ای، تخصصی و اخلاق‌محور اصحاب رسانه یکی از نشانه‌های رشد فرهنگی و اجتماعی جوامع است. خبرنگاران تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی و یکی از گروه‌های نخبه جامعه برای سیر مسیری صحیح و منطقی جهت انتقال پیام به اقشار جامعه هستند. از این منظر رسالت اصحاب رسانه است که با دقت نظر و هوشیاری بالای خود، ضمن بیان پیشنهادات ارزنده، دستاوردها و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در راستای جهاد تبیین بیان نموده تا با امید آفرینی، بر نشاط جامعه بیافزایند.

این‌جانب ضمن بزرگداشت مقام شهیدان حوزه رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار پرافتخار محور مقاومت و طوفان الاقصی که نقش بی بدیلی در تنویر اذهان عمومی نسبت به حقانیت و مظلومیت ملت‌های آزادی‌خواه در مسیر حق طلبی داشته‌اند، از همه خبرنگارانی که با فعالیت‌های مؤثر، تخصصی، اخلاق محور و منصفانه به رشد اقتصادی کشور و شفاف‌سازی کمک می‌کنند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند منان، بهترین مرتبه‌های حرفه‌ای، اجتماعی و اقتصادی را برای این نخبگان خواستارم.

جواد حاتمی

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش

کد خبر: ۲۹۸٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha