۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
تدوین «بخش‌نامه‌های خلق‌الساعه» تولیدگران را دچار مشکل کرده است
رئیس خانه صنعت و معدن کشور:

تدوین «بخش‌نامه‌های خلق‌الساعه» تولیدگران را دچار مشکل کرده است

سمنان- رئیس خانه صنعت و معدن کشور گفت: یکی از مشکلات بخش صنعت و معدن و تولیدگران ما در کشور تدوین بخش نامه های خلق الساعه است که تولید را دچار مشکل کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی ظهر سه شنبه در نشست اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی سمنان با حضور معاون وزیر صمت و جمعی از مسئولان استانی و کشوری به میزبانی اتاق سمنان، بیان کرد: صنعتگران و معادن کاران دچار مشکلاتی هستند که باید به آنها رسیدگی کرد.

وی افزود: با وجود نوسانات ارزی و مشکلات ناشی از آن، تدوین بخش‌نامه‌های خلق‌الساعه و جدید بدوم انجام امور کارشناسی سبب شده تا امکان صادرات و تبادل تجاری با طرف‌های خارجی وجود نداشته باشد.

رئیس خانه صنعت و معدن کشور جامعه صنعت حامی مملکت و حامی همه دولت بوده است و خود را سربازان اقتصادی نظام می‌دانند اما از سوی دیگر توقع این است که به مشکلات هم با قید فوریت رسیدگی شود.

حمید علوی رئیس کمیسیون معدن و انرژی اتاق بازرگانی استان سمنان نیز در این نشست خواستار تسهیل در بروکراسی اداری به خصوص در امر صنعت و تولید شد و گفت: مشکلات کنونی صنایع ناشی از بوروکراسی اداری و عدم مدیریت صحیح در کشور و استان است.

وی افزود: بخش کثیری از مشکلات صنایع استان و کشور از نقص در قوانین نشات گرفته و تنها در صورت اصلاح رویه‌های غیرکارشناسی مسوولان می‌توانند معضلات را رفع کنند.

کد خبر: ۲۹۸٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha