۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
نمایشگاه «خوشه های صنعتی» سمنان افتتاح شد
با حضور معاون وزیر صمت؛

نمایشگاه «خوشه های صنعتی» سمنان افتتاح شد

سمنان- نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار استان سمنان با حضور فعالان اقتصادی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ خوشه های صنعتی استان سمنان ظهر سه شنبه با حضور معاون وزیر صمت و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد. نمایشگاه خوشه های صنعتی استان سمنان با هدف معرفی توانمندی های استان در بخش های مختلف تولیدی از جمله صنایع دستی و صنعت، راه اندازی شده است.

محمد رضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: نمایشگاه خوشه های صنعتی استان امروز شانزدهم مرداد ماه با حضور معاون وزیر صمت افتتاح و تا پایان روز هجدهم مرداد ماه نیز به روی علاقمندان باز است.

باقری با بیان اینکه فرهنگسرای کومش سمنان میزبان این رویداد است، افزود: خوشه های حاضر در این رویداد فرش و دست بافت ها و صنایع دستی، نان شیرمال که از تولیدات برند و به نام سمنان است و همچنین سفال و سرامیک و کاشی هستند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه خوشه تولیدات خانگی و مشاغل این حوزه نیز فعال است، تاکید کرد: صنایع چوبی و عرضه مستقیم محصولات و تولیدات خانگی و روستایی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه این نمایشگاه دارای ۳۲ غرفه است، تاکید کرد: خوشه های تولیدی استان در این رویداد آخرین توانمندی های خودشان را به نمایش عموم می گذارند.

نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار ‌استان سمنان ۱۶ الی ۱۸ مردادماه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ برقرار است و عموم مردم هم می توانند از آن بازدید بعمل بیاورند.

کد خبر: ۲۹۸٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha