۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
رزمایش تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در ۴ شهر استان زنجان برگزار شد
رئیس اداره بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان:

رزمایش تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در ۴ شهر استان زنجان برگزار شد

زنجان-رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ،گفت: رزمایش تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری به صورت پایلوت در ۴ شهر استان زنجان برگزار شد.

به گزارش بازار،علی عباسی در حاشیه آغاز رزمایش استانی تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در محله اصغریه به عنوان «محله هدف بازآفرینی شهر زنجان» در جمع خبرنگاران،گفت: امروز رزمایش گروه‌های جهادی برای «تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری» به صورت پایلوت در چهار شهر زنجان، ابهر، قیدار و خرمدره برگزار شد.

وی اظهار کرد: این رزمایش با همکاری بسیج سازندگی استان به صورت استانی برگزار شد.

رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ،گفت: این رزمایش در راستای کمک به نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده و آگاهی بخشی به ساکنین محلات هدف بازآفرینی شهری با همکاری بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برگزار می شود.

عباسی تاکید کرد: محلات واقع در برنامه‌های بازگشایی و همچنین در خطر بلایای طبیعی در اولویت استفاده از ظرفیت طرح «کلید به کلید» هستند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی از تسهیلات اعطایی بانک‌ها، تخفیفات شهرداری و تخفیفات نظام مهندسی از جمله اهداف برگزاری رزمایش است که گروه های جهادی مردم را توجیه خواهند کرد.

رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ،گفت: تاگنون همکاری گروه های جهادی در استان مطلوب بوده است.

کد خبر: ۲۹۸٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha