۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
راه اندازی دوباره «فرودگاه بین المللی شاهرود» | دستگاه قضایی پشت تولید در آمد
رئیس کل دادگستری استان سمنان:

راه اندازی دوباره «فرودگاه بین المللی شاهرود» | دستگاه قضایی پشت تولید در آمد

شاهرود- رئیس کل دادگستری استان سمنان از راه اندازی دوباره فروگاه بین المللی شاهرود در مذاکره با مسئولان وزارت راه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام محمد صادق اکبری شامگاه دوشنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها درباره تلاش ها برای استفاده از ظرفیت های اقتصادی استان سمنان بیان کرد: راه اندازی دوباره فرودگاه بین المللی شاهرود در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه راه اندازی دوباره پروازهای فروگاه بین المللی شاهرود در مذاکره مسئولان ارشاد استانی و شهرستانی با مسئولان وزارت راه به زودی اتفاق خواهد افتاد، افزود: از ظرفیت اقتصادی، گردشگری و صادراتی این نوع داشته های استان باید نهایت استفاده شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه به اشتغال زندانیان در زندان‌های استان سمنان هم اشاره کرد و گفت: هم اکنون شاهد برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در رشته‌های مختلف در سراسر زندان‌های استان هستیم.

اکبری همچنین با بیان اینکه به زودی کلنگ احداث یک مجتمع کارآفرینی در مجموعه زندان مرکزی شهرستان شاهرود بر زمین خواهد خورد، تاکید کرد: این طرح به ایجاد درآمد برای زندانیان و خانواده هایشان منجر خواهد شد که کمک خوبی به اقتصاد خانوار زندانیان است.

وی حمایت از تولید و تسهیل گری در زمینه اشتغال و تولید را در زمره اولویت های دستگاه قضایی در استان سمنان دانست و ابراز کرد: رفع موانع تولید از واحد های تولیدی و اشتغال زایی در زمره اقدامات دادگستری استان سمنان در سال جاری بوده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان همچنین حمایت از تولید را یکی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی در سند تحول دستگاه قضای کشور دانست.

کد خبر: ۲۹۸٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha