۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
زمان لیست شدن توکن ماسک امپایر (X Empire) مشخص شد

زمان لیست شدن توکن ماسک امپایر (X Empire) مشخص شد

توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی ماسک امپایر در روز قبل اعلام کردند که زمان لیست شدن‌ توکن آن‌ها مشخص شده‌ است.

به گزارش بازار، توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی ماسک امپایر در روز قبل اعلام کردند که توکن خود را در انتهای سپتامبر یا اوایل اکتبر ۲۰۲۴ (مهر) لیست خواهند کرد. البته توسعه‌دهندگان این بازی تاکید کردند که این یک تاریخ حتمی نیست و ممکن است در آینده تغییر کند.

دلیل آن هم این است که لیست شدن‌ توکن ماسک امپایر تنها به توسعه‌دهندگانش بستگی ندارد. به عبارت دقیق‌تر این اتفاق به تایید صرافی‌ها و هماهنگی‌های فنی زیادی بستگی دارد.

با این حال سازندگان بازی مذکور تاکید کردند که توکن خود را در صرافی‌های برتر بازار ارزهای دیجیتال لیست خواهند کرد. شایان ذکر است که طبق ادعای آن‌ها، هیچ بخشی از عرضه این توکن قفل نمی‌شود و هیچ بخشی از آن هم به سرمایه‌گذارها نمی‌رسد؛ چون ماسک امپایر سرمایه‌گذاری ندارد.

توسعه‌دهندگان ماسک‌ ‌امپایر در نهایت هم خاطرنشان کردند که تمام تلاش خود را می‌کنند تا طبق زمان‌بندی مذکور عمل کنند و کاربرانشان را در جریان همه اخبار قرار دهند.

شایان ذکر است که بازی تلگرامی ماسک امپایر مانند بازی‌های همستر کامبت و تپ سواپ با الهام از نات کوین راه‌اندازی شده‌ و در همین مدت، چند میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

کد خبر: ۲۹۸٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha