۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
نیاز ۶۰۰ میلیاردی برای تکمیل ساختمان عملیات هلال احمر یزد| انبار لجستیک نداریم
مدیر عامل هلال احمر یزد:

نیاز ۶۰۰ میلیاردی برای تکمیل ساختمان عملیات هلال احمر یزد| انبار لجستیک نداریم

یزد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد برضرورت اهتمام نمایندگان استان یزد برای تامین اعتبار تکمیل ساختمان عملیات هلال احمر استان یزد برای ارتقای خدمات رسانی و افزایش ناوگان لجستیکی تاکید کرد.

محمد عشقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از افزایش تجهیزات لوجستیکی هلال حمر یزد خبر داد و افزود: برای ارتقاء ناوگان لوجستیک هلال احمر ۲۴ دستگاه هایلوکس تحویل شده و قرار است از ۱۱ بالگردی که برای کشور خریداری شده است نیز سهمیه ای به استان یزد اختصاص یابد از این رو با توجه به موقعیت جغرافیایی استان یزد در مرکز کشور درخواست داریم که در این زمینه بهره مندی خوبی صورت گیرد.

وی بر ضرورت ایجاد انبارهای لجستیکی در استان تاکید کرد و افزود: ساختمان مرکزی عملیات هلال احمر استان یزد در کنار فرودگاه سالهاست که در حد یک اتاق در حال فعالیت است در حالی که با تامین اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل آن می توان انبارهای خوبی را برای نگهداری لجستیک جمعیت در استان و تجهیز هر چه بیشتر استان ایجاد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از فعالیت ۱۲ پایگاه امداد جاده ای در استان یزد خبر داد و افزود: درخواست برای سه پایگاه جاده ای و یک پایگاه کوهستان جدید به تهران ارسال شده که یکی از آنها محور یزد - اردکان با توجه به تعدد حوادث است.

عشقی ادامه داد: در حال حاضر پست موقتی این محور در کمربندی یزد مستقر شده اما محل خوبی برای ایجاد پست دائم است و امید است که امکان استقرار دائم آن در این محل فراهم شود و هلال احمر در زمینه ایجاد پست همکاری لازم را دارد چرا که بیشترین هزینه ایجاد پست جدید مربوط به تجهیز ساختمان است که جمعیت هلال احمر بر عهده دارد.

کد خبر: ۲۹۸٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha