۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار استان سمنان افتتاح می‌شود
فردا؛

نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار استان با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا باقری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان بیان کرد: نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار استان به‌مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک، راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای کومش شهر سمنان برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه به مدت سه روز به روی علاقمندان باز خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه این نمایشگاه دارای ۳۲ غرفه است، تاکید کرد: خوشه های تولیدی استان در این رویداد آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش عموم می‌گذارند.

باقری بیان کرد: خوشه‌های مختلف کسب و کار شیرمال، سفال و سرامیک، فرش و دستبافته‌ها، صنایع چوبی و عرضه مستقیم محصولات و تولیدات خانگی و روستایی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران این نمایشگاه را افتتاح خواهد کرد، ابراز داشت: این نمایشگاه با هدف فرهنگ‌سازی و توانمندسازی خدمات کسب و کار و کمک به ارتقاء ارائه‌کنندگان خدمات کسب و کار در حوزه صنایع کوچک و مشاغل خانگی و روستایی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار ‌استان سمنان ۱۶ الی ۱۸ مردادماه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ برقرار است.

کد خبر: ۲۹۸٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha