۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
خلع ید اراضی ساحلی در بندرگز 
معاون راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

خلع ید اراضی ساحلی در بندرگز 

گرگان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: با نظارت مستقیم یگان حفاظت از اراضی ملی استان، ۲۵۶ متر مربع از اراضی ساحلی شهر بندرگز به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد ریال  خلع ید شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، جمشید شعبانیان اظهار کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، وظیفه حفاظت و رفع تصرف از کلیه اراضی و املاک با اجرای دقیق و به موقع احکام قضایی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: انجام گشت زنی مستمر در حوزه استحفاظی به منظور پیشگیری تعرض به اراضی، جلوگیری از هر گونه اخلال، تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب، ایجاد مزاحمت در اراضی، برخورد قاطع و فوری با معترضین و متصرفین اراضی دولتی و ارجاع به مقامات قضایی و تهیه و تدوین طرح‌های موردنیاز به منظور تامین حفاظت اراضی از مهم‌ترین وظایف یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن است.

شعبانیان ادامه داد: در پی گشت‌های مستمر یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی گلستان در سطح استان، یک فقره تعرض به اراضی دولتی در شهر بندر گز کشف و طی اقدامی خلع ید شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان مساحت این اراضی را ۲۵۹ متر مربع عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی‌های انجام شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر: ۲۹۸٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha