۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
بخش معدن زنجان با برگزاری نمایشگاه توسعه می‌یابد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

بخش معدن زنجان با برگزاری نمایشگاه توسعه می‌یابد

زنجان-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان،گفت: این استان ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش معدن دارد که می‌توان با برگزاری هدفمند نمایشگاه معدن و صنایع معدنی برای رشد و توسعه این بخش اقدام کرد.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، مجید گلشنی فرد در چهارمین جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در استان، افزود: با حضور واحدهای تأثیرگذار معدنی در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی استان، زنجیره ارزش مواد معدنی استان تکمیل و زمینه ایجاد ارتباط بین واحدهای معدنی فراهم می‌شود.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ در حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی می‌شوند و ارتباطات لازم با این واحدها شکل می‌گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان،گفت: یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در این نمایشگاه تبیین فرصت‌های سرمایه گذاری در استان و برگزاری جلسات و انعقاد تفاهم نامه‌ها در این راستاست.

گلشنی فرد ابراز کرد: برگزاری غرفه ویژه فعالان عرصه معدن و صنایع معدنی استان با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای معدنی و صنایع معدنی استان از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه در استان خواهد بود.

کد خبر: ۲۹۸٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha