۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
۱۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران مازندرانی پرداخت شد

۱۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران مازندرانی پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت در راستای سیاستهای حمایتی دولت از تولید محصولات کشاورزی استراتژیک، تاکنون نزدیک به ۱۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات خود را دریافت کردند.

به گزارش بازار، عباسعلی وفائی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مطالبات کشاورزانی که تا ۲۰ خرداد گندم‌های خود را تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله استان دادند به طور کامل تسویه شد و بخشی از وجه محصولات تحویلی تا ۸ مرداد نیز به حساب کشاورزان استان واریز شد.

وفائی نژاد تصریح کرد: گندم کاران مازندران از ابتدای خرداد تاکنون بیش از ۱۰۲ هزارتن از محصولات مازاد بر نیاز خود را تحویل مراکز خرید تضمینی گندم اداره کل غله استان دادند.

وی افزود: با همت کارشناسان اداره کل غله از زمان آغاز خرید تضمینی گندم در استان حدود ۳۴ هزار و ۳۰۰ سند مربوط به تحویل گندم ۱۴ هزار و ۲۷۴ کشاورز استان در سریعترین زمان ممکن و بدون وقفه پس از تحویل گندم توسط کشاورز در سامانه بانک بارگذاری شد.

وفائی نژاد در خصوص باقیمانده مطالبات کشاورزان استان ابراز امیدواری کرد با پیگیری های صورت گرفته و تخصیص منابع لازم به صورت متمرکز و کشوری پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به روزهای پایانی برداشت گندم در مزارع کوهستانی استان خاطرنشان کرد: مراکز خرید تضمینی در مناطق کوهستانی و همچنین مرکز سیلوی شهید میرزاپور نکا همچنان آماده دریافت گندم از کشاورزان استان هستند.

کد خبر: ۲۹۸٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha