۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
مجمع عمومی عادی شرکت کود شیمیایی اوره لردگان‌ برگزار شد

مجمع عمومی عادی شرکت کود شیمیایی اوره لردگان‌ برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کود شیمیایی اوره لردگان‌ با حضور بیش از ۶۷ درصد از سهامداران برگزار شد.

به گزارش بازار، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کود شیمیایی اوره لردگان‌ مطابق با اگهی منتشره در روزنامه رسمی و در راستای اجرای ماده ۱۰۱ قانون تجارت و تکمیل کردن پنل واعضای هیأت رئیسه و با حضور بیش از ۶۷ درصد از سهامداران برگزار شد.

در ابتدای جلسه و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سعید صادق پور بعنوان رییس مجمع، حسین وطن خواه و کشواد خلیلی مقدم به عنوان دو ناظر و محسن محمودی به عنوان منشی مجمع در جایگاه حضور پیدا کردند و جلسه رسما آغاز شد.

در ابتدای جلسه، گزارش هیات مدیر به سمع و نظر سهامداران رسید و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون آن و با توجه به تکالیف مندرج در گزارش، طبق ماده ۱۰۵ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت به اتفاق آرا تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

تصویب صورت های مالی مشتمل بر سود و زیان، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی به همراه یادداشت های توضیحی مربوط به سال ۱۴۰۲ از جمله این موارد بود.

در ادامه این جلسه محسن محمودی دبیر مجمع به سوالات برخی از سهامداران در خصوص آخرین وضعیت تولید و فروش، وضعیت بدهی های شرکت، زمان ورود و نصب رآکتور دی اکسید کربن و همچنین کاتالیست خریداری شده و ... پاسخ داد.

کد خبر: ۲۹۸٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha