۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
تعداد نهنگ های بیت کوین در صرافی ها به بالاترین حد خود رسیده است
داده های آنچین نشان میدهد:

تعداد نهنگ های بیت کوین در صرافی ها به بالاترین حد خود رسیده است

با کاهش شدید قیمت رمزارز ها، حجم بیت کوین نهنگ هایی با دارایی بیش از ۱۰۰۰ سکه بیش از پیش انباشت و منتقل میشود که نشانگر ارزان بودن قیمت برای سرمایه گذاران کلان میباشد.

هادی بهرامی؛ بازار: آخرین باری که نهنگ های بیت کوین این تعداد سکه را از صرافی ها جابه جا کردند زمانی بود که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۵ حدود ۲۲۰ دلار بود. علیرغم شتاب ضعیف اخیر در جفت ارز بیت کوین-دلار، نهنگ های بیت کوین به انباشت و حذف سکه ها از مبادلات ادامه میدهند. قابل توجه است که نهنگ های بیت کوین با حداقل هزار بیت کوین از سال ۲۰۱۵ تاکنون بیشترین میزان بیت کوین را از مبادلات خارج کرده اند که بزرگترین جهش در ۹ سال اخیر را رقم زده است.

به گفته کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant که ماه گذشته اشاره کرد علاوه بر این، آدرس ‌های بیت ‌کوین با حداقل ۱,۰۰۰ بیت کوین به طور متوسط ‌بیش از ۱۰۰,۰۰۰ بیت کوین در هفته اضافه کرده‌اند. کیف پول‌ نهنگ های بیش از ۱ هزار بیت کوین امسال ۱ میلیون و ۴۵۰ هزار بیت کوین اضافه کردند که در مجموع ۱.۸ میلیون بیت کوین میشود. در سال ۲۰۲۱، حدود ۷۰ هزار بیت کوین انباشت شد؛ اما اکنون، ۱۰۰ هزار بیت کوین. تکرار می کنم ۱۰۰ هزار بیت کوین طی یک هفته!

تعداد نهنگ های بیت کوین در صرافی ها به بالاترین حد خود رسیده است


تحلیل آنچین یک ابزار توانمند و کارا برای دستیابی به سود بیشتر در آینده نزدیک و دور محسوب میشود که از طریق آن میتوان متریک هایی مثل ورود و خروج پول، ذخایر موجود در صرافی یا کیف پول، شاخص های محاسبات قیمت، عوامل استخراج و ماینر ها، انواع همبستگی ها و سایر تراکنش ها را بررسی کرد. برای درک بهتر، خوب است که این موضوع را با یک مثال شروع کنیم. مثلاً ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) را در نظر بگیرید؛ با استفاده از شاخص (mpi) Miners' Position Index میتوانیم موقعیت فول نودر ها را در استخراج و ذخیره بیت کوین بررسی کنیم که در چه وضعیتی قرار دارند؛ آیا قرار ترس از سقوط دارند یا استخراج به دلیل کاپیتولاسیون قیمتی و یا هاوینگ صرفه اقتصادی ندارد؟ و...

کد خبر: ۲۹۸٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha