۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
معرفی ۳ آلت کوین که باید در ماه اوت (مرداد) تحت نظر داشته باشید

معرفی ۳ آلت کوین که باید در ماه اوت (مرداد) تحت نظر داشته باشید

بازار ارزهای دیجیتال در یک ماه گذشته احساسات متفاوتی را تجربه کرده است. به همین خاطر برخی از آلت کوین ها در ۳۰ روز گذشته با رشد خوبی مواجه شده‌اند، اما بسیاری از آن‌ها هم در این مدت کاهش یافتند.

به گزارش بازا، با ورود به ماه آگوست باید در نظر داشته باشید که کدام آلت کوین ها شاهد تغییرات فاندامنتال هستند.

۱. فلو

فلو در انتظار به‌روزرسانی کرسندو (Crescendo Network) خود است که قرار است در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) اجرا شود. بیشترین تمرکز این آپدیت روی بهبود غیرمتمرکزسازی و افزایش مقیاس‌پذیری شبکه فلو قرار دارد.

این موضوع می‌تواند تقاضای فلو را افزایش دهد و حرکت صعودی قیمت فلو ⮟ FLOW: $۰.۵۹۲۵ را تقویت کند. در زمان نگارش این خبر ارز دیجیتال فلو با قیمت ۰.۵۹ دلار معامله می‌شود. غلبه FLOW بر مقاومت ۰.۸۱ دلار می‌تواند آن را به سمت ۰.۹۶ دلار و حتی محدوده ۱ دلار هدایت کند.

نمودار روزانه قیمت فلو آلت کوین

نمودار روزانه قیمت فلو

با این حال شکست این سناریو می‌تواند به تثبیت فلو در زیر ناحیه ۰.۹۶ دلار ختم شود. فلو از اواسط آوریل (فروردین) تا اواسط ژوئن (خرداد) در این محدوده در حال نوسان بوده است.

۲. سولانا

سولانا در ماه جولای (تیر) به یکی از ارزهای مورد علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی تبدیل شد. در این ماه سولانا پس از اتریوم شاهد بیشترین جریان ورودی سرمایه از طرف سرمایه‌گذاران سازمانی بوده است. به عبارت دقیق‌تر، سولانا با ۲۷.۶ میلیون دلار جریان ورودی از لایت کوین، ریپل و چین لینک پیشی گرفته است.

این فشار خرید می‌تواند قیمت سولانا ⮟ SOL: $۱۵۲.۲۷۵ را با رشد ۳۱ درصدی به هدف الگو کف دو قلو برساند. در این صورت قیمت این آلت کوین می‌تواند به محدوده ۲۴۵ دلار برسد.

نمودار روزانه قیمت سولانا آلت کوین

نمودار روزانه قیمت سولانا

با این حال اگر روند نزولی سولانا ادامه پیدا کند، سناریو صعودی مذکور بی‌اعتبار می‌شود. شایان ذکر است که قیمت سولانا در ۷ روز گذشته ۱۷ درصد کاهش یافته و به ۱۵۲ دلار رسیده است. با تداوم این روند نزولی، سولانا ممکن است تا پایین محدوده۱۵۰ دلار هم سقوط کند.

۳. اکسی اینفینیتی

بازی اکسی اینفینیتی به تازگی فاز آزمایش عمومی هوم‌لند آواتار مود (Homeland Avatar Mode) را به پایان رسانده است. این مود در حال حاضر در دسترس نیست و فاز Avatar Mode Beta در اواخر اوت (اوایل شهریور) راه‌اندازی می‌شود.

این یک آپدیت بزرگ برای شبکه آن است و می‌تواند بر قیمت اکسی اینفینیتی ⮟ AXS: $۵.۳۱۸ تاثیرگذار باشد. در حال حاضر این آلت کوین با توجه به شکل گرفتن الگو سر و شانه با ریسک کاهش قیمت همراه است.

اکسی اینفینیتی هنوز این کاهش قیمت را تکمیل نکرده اما ساختار الگوی آن هم بی‌اعتبار نشده‌ است. انتظار می‌رود توکن AXS بعد از رسیدن‌ به سطح ۵.۳۵ دلار رشد کند. با این حال سقوط قیمت AXS به زیر این محدوده می‌تواند قیمت آن را به محدوده å۴.۰۷ دلار برساند.

نمودار روزانه قیمت اکسی اینفینیتی

نمودار روزانه قیمت اکسی اینفینیتی

در طرف مقابل اگر رالی AXS شروع شود، این سناریوی نزولی بی‌اعتبار می‌شود و قیمت اکسی اینفینیتی ممکن است به ۷ دلار برسد.

کد خبر: ۲۹۸٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha