۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
اتفاق نظر دولت و مجلس برای حل مشکل مسکن
وزیر راه در جلسه با اعضای کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد

اتفاق نظر دولت و مجلس برای حل مشکل مسکن

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: مجلس و وزارت راه برای حل مشکل حاشیه نشینی و پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن و رفع نقاط حادثه خیز راه‌ها و توسعه راه‌های روستایی هم نظر هستند.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی در پایان جلسه با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به دید مثبت و خوب اعضای این کمیسیون به اقدامات وزارت راه و شهرسازی گفت: هم مجلس و هم دولت اتفاق نظر دارند که ساخت و افزایش تولید مسکن و همچنین پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن به روش‌های مختلف راه مثبت و موثری برای حل مشکل مردم در این بخش است.

وی افزود: تسریع در حذف بافت‌های فرسوده و نوآفرینی شهری و در نتیجه مشکل حل حاشیه نشینی شهرها مورد تاکید نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون عمران بود و ما توافق کردیم با توجه به همکاری دستگاه‌های دولتی در واگذاری زمین‌های خود برای ساخت مسکن، طرح اقدام ملی مسکن سرعت بیشتری به خود گیرد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: مجلس شورای اسلامی هم طرح خوبی برای تسریع در ساخت و ساز خانه‌ها دارد که راه حل مثبت و موثری است.

اسلامی همچنین گفت: یکی دیگر از نکات مورد تاکید دو طرف این بود که مقرر شد در لایحه بودجه سال آینده با رایزنی دو طرف فکری اساسی برای حل مشکل طرح‌های زیربنایی بخش راه و توسعه راه‌های روستایی شود چراکه تقاضا برای توسعه راه‌های روستایی افزایش چشمگیری یافته است و مردم از روستا نشینی در مقایسه با گذشته استقبال بیشتری می‌کنند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی همچنین مجلس و دولت، فرصت استفاده از منابع مالی جدیدی برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ها و استفاده از سرمایه گذاری بخش غیر دولتی در تکمیل طرح‌های راهسازی کشور را ایجاد خواهند کرد.

کد خبر: ۲۹٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha