۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
تراکتورسازی تبریز پشتوانه ای مطمئن برای تامین نیازهای شهرداری مشهد است
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد:

تراکتورسازی تبریز پشتوانه ای مطمئن برای تامین نیازهای شهرداری مشهد است

تبریز- معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: نیازهای این شهرداری در بخش فنی متنوع است و تراکتورسازی تبریز پشتوانه مطمئنی برای تامین این نیازهاست.

به گزارش بازار، مهدی یعقوبی که روز شنبه به همراه هیاتی از شهرداری و شورای شهر مشهد از این گروه صنعتی بازدید کرد، افزود: به‌منظور توسعه ظرفیت خدمات شهری و مکانیزه کردن این بخش و همچنین جایگزینی خودروهای جدید و کاهش عمر ناوگان ماشین آلات بخش شهری مشهد این بازدید صورت‌گرفته است.

وی با اشاره به اینکه عمر ناوگان خدمات شهری در مشهد برای پیمانکاران حمل زباله، هفت سال تعریف شده اما عمر ناوگان خودروهای سازمان پسماندها بین ۱۵ تا ۱۷ سال می باشد گفت: به منظور نوسازی ناوگان بخش خاک و نخاله به دلیل بالابودن عمر ماشین آلات این بخش، تأمین جاروب و همچنین خودروهای تخصصی در سازمان مدیریت پسماند به‌عنوان پشتیبانی‌کننده پیمانکاران خدمات شهری پسماند مشهد نیازمند همکاری واحدهایی مانند تراکتورسازی هستیم.

وی با یادآوری جایگاه شهر مشهد به‌عنوان مرکز زیارتی زائران داخلی و خارجی تأکید کرد: این شهر به‌عنوان پیشانی مرکز زیارتی کشور از جایگاه شهری عالی برخوردار است اما شهرداری مشهد همراه برای ارائه خدمات بهینه و بروز به زوار در تلاش است و بازدیدها و رایزنی برای همکاری با مجموعه هایی مانند تراکتورسازی در برنامه های کاری شهرداری مشهد قرار دارد.

یعقوبی جایگاه تراکتورسازی به لحاظ یک برند ملی(نشان تجاری) را در تأمین نیازهای شهری و اقدامات نوینی که در این راستا انجام داده بسیار مهم دانست و اظهار کرد: تراکتورسازی و زیرمجموعه‌های آن از جمله شرکت خودروسازان این گروه صنعتی با توجه به قدمت و اقدامات نوین و پشتوانه‌ای که دارد مطمئناً در تأمین نیازهای شهر مشهد بهترین همراه و همکار خواهند بود.

این مقام مسئول در حوزه شهری مشهد، همراهی برای تأمین نیازهای شهرداری‌ها بخصوص در مسائل مالی و اقداماتی راهکارهایی که در این بخش اندیشیده شده، خدمات پس از فروش، همچنین تیم تخصصی و فنی که در این گروه صنعتی گردآوری شده و ما را در استفاده از ظرفیت‌های شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان برای تأمین ماشین‌آلات بخش خدمات شهری بخصوص خودروهای سازمان آتش‌نشانی و سازمان پسماندها که در سایر شهرها نیز توزیع و استفاده شده راغب کرده است.

کد خبر: ۲۹۷٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha