۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
توانستیم در اینترنت ایران اختلال ایجاد کنیم
ادعای هکرهای صهیونیستی:

توانستیم در اینترنت ایران اختلال ایجاد کنیم

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، یک گروه هکری اسرائیلی موسوم به «ما شرورهای سرخ اصل -We Red Evils Original» مسئولیت قطعی‌های گزارش‌شده اینترنت وای‌فای در ایران را بر عهده گرفت.

به گزارش بازار، این هکرها روز پنج‌شنبه پیامی را در کانال تلگرام خود منتشر کردند که «تا دقایق آینده به سیستم‌ها و ارائه‌دهندگان اینترنتی در ایران حمله خواهیم کرد. ضربه سختی در راه است.»

به گزارش رسانه‌های اسرائیل، این پست بلافاصله نظرات برخی از کاربران ایرانی را به خود جلب کرد که شنیده‌اند اینترنت وای‌فای در بخش‌هایی از کشور از جمله در برخی از مناطق تهران قطع است.

این گروه در کانال تلگرامی خود نوشت: «ما موفق شدیم به نرم افزارهای حساس و حیاتی دسترسی پیدا کنیم که در اینجا به جزئیات آن نمی‌پردازیم، مطمئن هستیم که ایران در حال حاضر می‌داند که چه میزان آسیب دیده است. همانطور که از تجربه گذشته می‌دانیم که چنین دکل‌ها و راکتورهایی در صورت وجود نشت داخلی یا گرم شدن بیش از حد می توانند باعث تخریب گسترده شوند.»

رسانه‌های ایران در مورد صحت این ادعا مطلبی منتشر نکردند. این گروه در اکتبر ۲۰۲۳ نیز مدعی شد که سیستم مدیریت پروژه اصلی زیرساخت‌های نفتی در ایران را هک کرده است.

کد خبر: ۲۹۷٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha