۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
امکان معامله رمزارز ها با حساب بانکی در امارات
خرید مستقیم رمزارز

امکان معامله رمزارز ها با حساب بانکی در امارات

ادغام جدید به ساکنان امارات اجازه می دهد مستقیماً درهم های خود را به بیت کوین و اتر تبدیل کنند که یک خبر مثبت برای بازار، سرمایه گذاران و مردم کشور امارات میباشد.

هادی بهرامی؛ بازار: صرافی کریپتو M۲ اعلام کرد که به ساکنان امارات متحده عربی اجازه میدهد تا بیت کوین و اتریوم را مستقیماً با استفاده از حساب های بانکی خود خرید و فروش کنند. در اطلاعیه ای که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شد، متولی دارایی دیجیتال گفت که ادغام جدید به ساکنان امارات اجازه می دهد مستقیماً درهم های خود را به بیت کوین و اتر تبدیل کنند. از طریق جفت های معاملاتی فهرست شده در بازار های نقدی M۲، کاربران میتوانند BTC و ETH را با درهم معامله کنند و بالعکس؛ علاوه بر این، کاربران می توانند درهم را واریز و برداشت کنند.

با این حال، مدیران اجرایی گفتند که این بررسی لازم به کاربران امارات متحده عربی این امکان را میدهد که اعتماد کنند که پلتفرم های دارای مجوز استاندارد های امنیتی و شفافیت کشور را رعایت میکنند. در حالی که این روند دشوار است، مدیران اجرایی معتقدند ارزش آن را دارد. این مزایا شامل سیاست های مالیاتی مطلوب، دسترسی به بازارهای جهانی و محیط امن برای نوآوری است و از آن جایی که پذیرش بازار رمزارز ها توسط یک کشور عربی پیشرفته خبر مثبتی برای بازار و سرمایه گذاران است، پتانسیل و گسترش بازار را نشان می دهد.

کد خبر: ۲۹۷٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha