۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
در مسیر حسین (ع) با خرید ارز اربعین از آیگپ

در مسیر حسین (ع) با خرید ارز اربعین از آیگپ

مدیرعامل آیگپ از ارائه خدمات غیر حضوری ثبت نام تهیه ارز اربعین از طریق این پیام‌رسان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی آیگپ، کیومرث حاجی رحیمیان، مدیرعامل آیگپ اعلام کرد: به منظور رفاه حال زائرین در ایام اربعین حسینی، خدمات غیرحضوری ثبت نام تهیه ارز اربعین را با شعار در مسیر حسین (ع) در اختیار کاربران قرار داده‌ایم.

حاجی رحیمیان در ادامه افزود: بانک پارسیان که یکی از بانک‌های اعلام شده از جانب بانک مرکزی برای ارائه ارز اربعین است، خدمات غیرحضوری عرضه ارز اربعین را در بستر پیام‌رسان «آیگپ» در اختیار متقاضیان قرارداده است و مقرر شده است زائران اربعین، امسال تا سوم شهریورماه به صورت آنلاین اقدام به خرید ارز زیارتی کرده و خدمات آنلاین بانک پارسیان را در این خصوص از طریق بستر آیگپ دریافت کنند.

زائران می‌توانند با مراجعه به پیام‌رسان آیگپ، وارد کردن اطلاعات و احراز هویت و طی مراحلی که به طور کامل در آیلند (سرزمین خدمات آیگپ) اطلاع رسانی شده است، مقدار ارز و همچنین شعبه بانک مورد نظر را انتخاب کنند و پس از واریز وجه و دریافت رسید به شعبه انتخابی مراجعه کرده و ارز خود را دریافت کنند.

مدیرعامل آیگپ در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام جهت رفاه حال زائران صورت گرفته تا آن‌ها بتوانند به راحتی ارز مورد نیاز خود را تهیه کنند. لازم به ذکر است که ثبت نام برای تهیه ارز زیارتی برای هر زائر، حداکثر به مبلغ ۲۰۰،۰۰۰ دینار عراق امکانپذیرخواهد بود. همچنین فروش ارز فقط به زائرین بالای پنج سال (متولدین ۰۱/۰۶/۱۳۹۸ به قبل) تعلق می‌گیرد.

متقاضیان برای ثبت نام تهیه ارز اربعین می توانند پیام‌رسان آیگپ را از طریق مارکت‌های داخلی (کافه بازار، مایکت و ....) و یا مراجعه مستقیم به https://d.igap.net/arzpr دانلود و نصب کنند.

کد خبر: ۲۹۷٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha