۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
ذخیره سازی ۱۵ میلیون بطری آب معدنی برای پذیرایی از زائران در مرز مهران
استاندار ایلام خبر داد؛

ذخیره سازی ۱۵ میلیون بطری آب معدنی برای پذیرایی از زائران در مرز مهران

ایلام-استاندار ایلام از ذخیره سازی ۱۵ میلیون بطری آب معدنی برای پذیرایی از زائران در مرز مهران خبر داد و گفت: مشکلی در زمینه تامین آب وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام،‌ حسن بهرام‌نیا در بازدید از سردخانه شهید نیکبخت در شهرک اسلامیه مهران با بیان اینکه آمادگی لازم برای پذیرش زائران حتی بیشتر از سال گذشته وجود دارد، اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهم در اربعین امسال تأمین آب خنک و یخ است و در این سردخانه ۱۵ میلیون واحد آب، ۱۲۰ هزار قالب یخ نگهداری و دو میلیون بطری نوشیدنی نگهداری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زائران در صورت امکان با حداکثر ظرفیت خودروی شخصی به مرز مهران مراجعه کنند، افزود: سال گذشته مجموعا بیش از ۲۸۰ هزار خودرو در مهران پارک شد و امسال این ظرفیت اضافه شده و زائران با کم‌ترین زمان، به‌ صورت هوشمند و بدون اخذ هزینه اضافی خودرو خود را پارک می‌کنند.

استاندار ایلام با گرامیداشت یاد و خاطر شهید رئیسی عنوان کرد: تمام تلاش ما در استان و کمیته‌های ۱۸ گانه اربعین حسینی این است که سفر ایمن، راحت، ارزان و تأمین سلامت زائر که مدنظر شهید رییسی بود به منصه ظهور رسیده و فراهم شود.

بهرام‌نیا تأکید کرد: امنیت مرز و تردد زائران در بهترین سطح در مرز مهران برقرار است و تلاش خواهیم کرد که خدماتی در تراز شخصیت زائر به مردم شریف ایران ارائه کنیم.

کد خبر: ۲۹۷٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha