۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
ایمالز، جست‌وجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی

ایمالز، جست‌وجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی

، امروزه با وجود طیف گسترده‌ای از محصولات و فروشگاه‌ها پیدا کردن محصول موردنظر با بهترین قیمت و کیفیت کار دشواری است.

به گزارش بازار، امروزه با وجود طیف گسترده‌ای از محصولات و فروشگاه‌ها پیدا کردن محصول موردنظر با بهترین قیمت و کیفیت کار دشواری است. سایت ایمالز با هدف بالا بردن آگاهی و کمک به مخاطبان برای یافتن بهترین محصولات شروع به فعالیت کرد. در این وب‌سایت می‌توانید انواع محصولات را مشاهده کنید و به مقایسه قیمت‌های هر فروشگاه بپردازید؛ به این صورت از قیمت واقعی کالا مطلع می‌شوید و با وجود مشخصات هر کالا می‌توانید با اطلاعات کامل به خرید بپردازید. ایمالز همواره به دنبال پیشرفت و توسعه خدمات خود برای کاربران است و هم‌اکنون با فروشگاه‌های معتبر زیادی همکاری می‌کند. البته توجه کنید که ایمالز تنها به‌عنوان یک سایت جست‌وجوگر فعالیت می‌کند و هیچ‌گونه دخالتی در روند خرید از فروشگاه ندارد. با ما همراه باشید تا به معرفی این سایت کاربردی بپردازیم.

تاریخچه‌ای از سایت ایمالز

جست‌وجوگر ایمالز از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را شروع کرد. هدف اصلی این وب‌سایت ارائه خدماتی برای مخاطبان بود تا بتوانند با جست‌وجو در میان کالاهای موردنظر و مقایسه قیمت آن‌ها، انتخابی آگاهانه داشته باشند. به‌مرور زمان و با پیشرفت این سایت، فروشگاه‌هایی که با او همکاری می‌کردند هم بیشتر شدند و محصولات موجود در سایت افزایش یافتند. دسته‌بندی‌های مختلفی ازجمله لوازم خانگی، الکترونیک، پوشاک و کتاب به سایت اضافه شدند و درنتیجه، ایمالز مخاطبین بیشتری هم پیدا کرد.

ایمالز همواره دنبال پیشرفت و بهبود رابط کاربری سایت خود است تا بتواند خدمات خود را به بهترین نحو به مشتریان ارائه کند. ساخت اپلیکیشن یکی از کارهایی بود که ایمالز برای رسیدن به این هدف خود انجام داد. در این اپلیکیشن، شما می‌توانید به‌راحتی به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید و به جست‌وجوی کالا و مقایسه قیمت‌ها بپردازید. هم‌اکنون ایمالز یکی از برترین پلتفرم‌های جست‌وجوی کالا در ایران به‌شمار می‌رود که انواع محصولات را در خود جای داده‌است و با صدها فروشگاه بزرگ و کوچک همکاری می‌کند.

نحوه عملکرد سایت ایمالز

در اولین مرحله، ربات‌ها و کرامرهای هوشمند این وب‌سایت، اطلاعات موجود در فروشگاه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند؛ این اطلاعات شامل محصولات، قیمت‌ها، تخفیف‌ها و موجودی کالا می‌شود. سپس ایمالز به بررسی این اطلاعات می‌پردازد و ویژگی‌های مهم آن مانند نام محصول، برند و مدل آن را استخراج می‌کند. با بررسی اطلاعات، هر محصول را در دسته‌بندی‌های مختلف سایت قرار می‌دهند و مشخصات فنی و دیگر اطلاعات مهم آن را مشخص می‌کنند. اطلاعات موجود در جست‌وجوگر ایمالز همواره درحال به‌روزرسانی هستند و می‌توانید جدیدترین قیمت‌ها و اطلاعات را درباره هر یک از کالاها روی این سایت ببینید.

این سایت از فیلترهای جست‌وجو مانند فیلتر قیمت، برند و ویژگی‌های خاص بهره می‌برد و شما می‌توانید به کمک این فیلترها محصولات موردنظر را به‌آسانی بیابید. همچنین، در حین جست‌وجو می‌توانید محصولات را براساس معیارهای مختلفی مانند قیمت، محبوبیت و جدیدترین‌ها بچینید. امکان مشاهده و ثبت نظرات نیز در جست‌وجوگر ایمالز وجود دارد تا تصمیم‌گیری را برای کاربران آسان‌تر کند. جالب است بدانید ایمالز برای امنیت داده‌های کاربران و اطلاعات محصولات از تکنولوژی‌های امنیت پیشرفته استفاده می‌کند و قوانین مشخصی در این زمینه دارد.

مزایا و ویژگی‌های سایت ایمالز

اصلی‌ترین کاربرد جست‌وجوگر ایمالز ایجاد سهولت در فرایند خرید محسوب می‌شود؛ چراکه با ارائه اطلاعات دقیق هر کالا و امکان مقایسه قیمت به شما کمک می‌کند تا آگاهانه بهترین تصمیمات را بگیرید. همچنین به کمک جست‌وجوگر ایمالز از قیمت واقعی اجناس مطلع می‌شوید و می‌توانید خریدی به‌صرفه داشته باشید. در این وب‌سایت امکان ثبت نظر نیز وجود دارد و شما می‌توانید به کمک نظرات کاربران دیگر اطلاعات بیشتری از نحوه کارکرد محصولات پیدا کنید. ایمالز با برقراری یک رقابت سالم به تعدیل قیمت کالاها نیز کمک می‌کند که موجب می‌شود بتوانید محصولاتی باکیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

ایمالز هیچ‌گونه دخالتی در روند خرید محصولات ندارد و تنها مشخصات و اطلاعات هر محصول را به شما ارائه می‌کند؛ بنابراین، اطلاعات ارائه‌شده همواره صادقانه و جامع هستند. این جست‌وجوگر کارکردی کاربرپسند دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. شما می‌توانید به‌راحتی کالا و محصولات موردنظر را روی این وب‌سایت پیدا کنید و به مطالعه درباره مشخصات هر یک بپردازید. این مشخصات و اطلاعات شامل ویژگی‌ها، مشخصات فنی و تصاویر می‌شوند. وجود اپلیکیشن موبایل دسترسی به تمامی این اطلاعات را آسان‌تر می‌کند.

فروشگاه‌های همکار ایمالز

با گذشت زمان و پیشرفت سایت ایمالز، صدها فروشگاه بزرگ ایرانی به‌عنوان همکارهای این جست‌وجوگر به او پیوسته‌اند تا خدماتی بهینه به مشتریان ارائه کنند. در ادامه، به تعداد محدودی از این فروشگاه‌های معتبر اشاره می‌کنیم.

  • فروشگاه‌های جامع: شامل دیجی‌کالا، بامیلو، زنبیل، آلین‌لند، مدیسه و روبان

  • الکترونیک و محصولات دیجیتال: تکنولایف، پیکسل، پلازا دیجیتال، لیپک و آترامارت

  • لوازم خانگی: منزل مارکت، انتخاب سنتر، لیام‌کالا و خانه بوش آلمان

  • مد و پوشاک: دیجی‌استایل، بانی‌مد، واچ آنلاین و زرین‌پال

  • کتاب، هنر و فرهنگ: کتاب‌چین، دیجی کتاب، سازکالا و دلشاد موزیک

  • زیبایی و سلامت: خانومی، موتن‌رو، کافه ورزش و ایران اسپورتر

  • اسباب‌بازی، کودک و نوزاد: توی‌سیتی، هویو، نی‌نی‌پی و مادرآن

  • خودرو و ابزار صنعتی: تهلوکس، ماشین نو، ابزار مارت و سازوکار

راه‌های ارتباطی با سایت ایمالز

اگر هرگونه سوال یا ابهامی درمورد کار با جست‌وجوگر ایمالز داشتید، می‌توانید با پشتیبانی این سایت تماس بگیرید. ایمالز راه‌های ارتباطی زیادی را برای مخاطبان خود قرار داده‌است. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت تماس با ما در این وب‌سایت پیامی برای آن‌ها ارسال کنید و مشکل خود را بگویید. اگر هم به هر دلیل به این راه دسترسی نداشتید، می‌توانید با شماره 02191003933 در روزهای غیرتعطیل شنبه تا چهارشنبه و ساعت ۱۰ تا 18 تماس بگیرید. مراجعه حضوری به شرکت این مجموعه نیز امکان‌پذیر است. این شرکت در تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، مجتمع نور تهران، طبقه ۷، واحد ۱۹۰۳ قرار دارد.

جست‌وجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی

جمع‌بندی

ایمالز فعالیت خود را از سال ۱۳۹1 شروع کرد و اکنون با گسترش دامنه خدمات خود به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های جست‌وجوی کالا شناخته می‌شود. در این وب‌سایت می‌توانید فروشگاه‌ها، مشخصات محصولات و قیمت آن‌ها را مشاهده کنید؛ همچنین، قابلیت مشاهده تمامی انتخاب‌های خود در یک صفحه را دارید که به شما کمک می‌کند با اطلاعات کامل خرید کنید. سایت ایمالز با این روش، رقابتی سالم ایجاد می‌کند که موجب تعدیل قیمت محصولات می‌شود. اگر می‌خواهید در کمترین زمان بهترین محصول را با بیشترین کیفیت و کمترین قیمت تهیه کنید، می‌توانید به وب‌سایت این جست‌وجوگر مراجعه فرمایید.

کد خبر: ۲۹۷٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha