۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
رگبار باران و رعد و برق در ۱۲ استان

رگبار باران و رعد و برق در ۱۲ استان

مطابق سازمان هواشناسی، امروز (دوشنبه، هشتم مرداد) در برخی نقاط تهران و ۱۱ استان دیگر کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گزارش بازار از سازمان هواشناسی، امروز (دوشنبه) در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

این وضعیت سه شنبه در مازندران، گلستان و خراسان شمالی رخ می‌دهد.

پنجشنبه در مازندران و گلستان و جمعه در گلستان، خراسان شمالی و شمال آذربایجان غربی، رگبار پراکنده باران رخ می دهد.

طی پنج روز آینده پدیده غالب در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق، دامنه های جنوبی البرز و مرکز، وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک است.

دوشنبه و پنجشنبه با توجه به تشدید سرعت وزش باد در برخی ساعات در شمال شرق و شرق توفان خاک رخ خواهد داد.

شایان ذکر است طی پنج روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و همچنین ارتفاعات مرکز و جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان و جمعه در ارتفاعات جنوب فارس رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

خلیج فارس تنگه هرمز طی ۲ روز آینده و شرق دریای عمان در پنج روز آینده مواج است.

دمای هوا امروز و فردا در شمال غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق به‌طور نسبی کاهش و چهارشنبه و پنجشنبه در این مناطق دوباره افزایش می یابد.

آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه‌ابری گاهی با افزایش باد و غبارآلود خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۶ و کمینه دمای آن ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است.

کد خبر: ۲۹۷٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha