۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
ارزش روز قراردادهای عملیات راهسازی در ۱۲ قطعه از محورهای ارتباطی ۶۰ هزار میلیارد ریال است
سرپرست معاونت مهندسی راه و شهرسازی زنجان:

ارزش روز قراردادهای عملیات راهسازی در ۱۲ قطعه از محورهای ارتباطی ۶۰ هزار میلیارد ریال است

زنجان-خلیلی،سرپرست معاونت مهندسی راه و شهرسازی زنجان،گفت: در حال حاضر عملیات راهسازی در ۱۲ قطعه از محورهای ارتباطی استان فعال بوده و ارزش روز قراردادهای در حال اجرا بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد ریال است.

سید احمد خلیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: هفت پروژه مهم راه در بخش راه‌وشهرسازی استان در محورهای اصلی در حال انجام است و این پروژه ها از محل اعتبارات ملی تزریق شده است.

وی ابراز داشت: بیش از ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های استان زنجان نیاز به ارتقا به راه اصلی و بزرگراهی دارد و از این میزان در حال حاضر ۱۸۵ کیلومتر پیمان‌سپاری شده و در دست اجرا است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان،گفت: توسعه راه‌ها و توجه به حوزه راهسازی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم بود و از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۳۵ کیلومتر پروژه راهسازی در استان زنجان با اعتباری به ارزش بیش از پنج هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید که برخی از این طرح‌ها شامل ۱۲ کیلومتر از قطعه چهارم محور سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ، حدود ۶ کیلومتر از محور زنجان _ بیجار و ۱.۵ کیلومتر نیز از محور ملاسرا - شفت است.

خلیلی تاکید کرد: در حال حاضر عملیات راهسازی در ۱۲ قطعه از محورهای ارتباطی استان و ۱۶ کیلومتر از قطعه ۲ باند دوم سلطانیه به قیدار فعال است و ارزش روز قراردادهای در حال اجرا بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد ریال است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی علاوه بر مأموریت‌هایی که در حوزه مسکن و شهرسازی بر دوش دارد به دنبال توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و افزایش کیفیت ترابری کشور است.

کد خبر: ۲۹۷٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha