۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
وصول ۸۱ میلیارد تومان مالیات از صاحبان کسب و کارها در کردکوی
سرپرست اداره امور مالیاتی شهرستان کردکوی خبرداد؛

وصول ۸۱ میلیارد تومان مالیات از صاحبان کسب و کارها در کردکوی

رمدانی، سرپرست اداره امور مالیاتی شهرستان کردکوی گفت: در سال گذشته ۸۱ میلیارد تومان مالیات از صاحبان کسب و کار این شهرستان دریافت شد که این میزان ۱۱۰ درصد رشد در سهمیه ابلاغی را به همراه داشته است.

کرامت رمدانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سهمیه ابلاغی مالیات شهرستان بندر ترکمن در سال گذشته ۷۱ میلیارد تومان بوده است.

سرپرست اداره امور مالیاتی شهرستان کردکوی افزود: در سال گذشته ۸۱ میلیارد تومان مالیات از صاحبان کسب و کار این شهرستان دریافت شد که این میزان ۱۱۰ درصد رشد در سهمیه ابلاغی را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه از محل دریافت مالیات برای پروژه های عمرانی در شهرداری ها و دهیاری ها بودجه در نظر گرفته می شود، بیان کرد: در سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های تابع شهرستان کردکوی واریز شد. رمدانی تاکید کرد: همچنین در سه ماهه نخست سال جاری نیز هفت میلیارد تومان در اختیار این ارگان ها قرار گرفته است.

به گفته وی، وصولی سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به سهمیه ابلاغی ۴۵ درصد بوده است.

وی تعداد کل اظهارنامه های ثبت شده در شهرستان کردکوی در سال گذشته را پنج هزار و ۱۳ فقره عنوان کرد و گفت: از این تعداد اظهار نامه سه هزار و ۷۲۰ فقره تبصره ۱۰۰ بوده است.

به گفته وی، تعداد پرونده های مالیاتی شهرستان کردکوی ۱۷ هزار و ۲۲۶ فقره است.

کد خبر: ۲۹۷٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha