۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان در سال جاری خواهد بود
معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان:

عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان در سال جاری خواهد بود

زنجان- یگانه، معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در سال جاری خواهد بود و این مهم با جدیت دنبال می شود. 

محسن محرمی یگانه در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان زنجام، بیان کرد: طی زمان بندی انجام شده، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود.

وی بیان داشت: عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در سال جاری خواهد بود و این مهم با جدیت دنبال می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم تأمین زیرساخت‌های لازم برای تحویل واحدهای مسکن ملی در استان تاکید کرد و گفت: این زیرساخت‌ها بدون دریافت هزینه از متقاضیان تامین می‌شود.

یگانه ضمن بیان اینکه با تامین زیر ساختها برای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان،متقاضیان با خیال راحت می توانند اسکان داشته باشند، گفت: همه پروژه‌های مسکن ملی با تأخیر مواجه هستند اما پروژه‌ای تعطیل نشده و طرح ها با قوت در حال اجرا هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: برخی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن قرار بود فروش اقساطی شود اما مردم در سفر مسئولان کشوری تقاضا کردند که فروش اقساطی تبدیل به ۹۹ ساله شود که این موضوع در تهران بررسی می‌شود.

کد خبر: ۲۹۷٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha