شرکت لجر از کیف پول جدید خود رونمایی کرد

شرکت لجر از کیف پول جدید خود رونمایی کرد

شرکت لجر در سال ۲۰۲۴ دو محصول جدید ارائه کرده و به نظر می‌رسد که در تلاش است تجربه کاربری‌اش را بهبود ببخشد.

به گزارش بازار، کیف پول لجر از دومین محصول جدید خود در سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش است با ارائه محصولات جدید نگهداری ارزهای دیجیتال را امن‌تر و راحت‌تر کند. این محصول لجر فلکس (Ledger Flex) نام دارد. محصول قبلی لجر در سال ۲۰۲۴ هم استکس (Stax) نام داشت که در ماه مه (اردیبهشت) عرضه شده‌ بود. پاسکال گوتیه (Pascal Gauthier)، مدیرعامل شرکت لجر، خاطرنشان کرده است: Ledger Flex مانند کیف پول Stax که قیمت بیشتری دارد و در ماه مه (اردیبهشت) عرضه شد، از فناوری صفحه لمسی استفاده می‌کند تا تجربه کاربری بهتری داشته باشد.

لجر همچنین از اپلیکیشن جدید Security Key خود رونمایی کرده است که قابلیت‌های Passkey را به عنوان جایگزینی برای رمزهای عبور معمولی ارائه می‌دهد.

در این اپلیکیشن به جای استفاده از رمز عبور هادی، از یک کلید خصوصی با رمز عبور رمزنگاری‌شده استفاده می‌شود. این رمز با عبارت Seed کاربران هماهنگ می‌شود تا آن‌ها در صورت گم کردن کیف پولشان، بتوانند دوباره به توکن‌هایشان دسترسی داشته باشند.

به نظر می‌رسد که شرکت لجر در تلاش است تجربه کاربریش را بهبود ببخشد. استفاده از این کیف پول‌ها مخصوصاً برای کاربران تازه‌کار خیلی سخت است و بسیاری از افراد با فراموش کردن رمز خود، تمام توکن‌هایشان را از دست داده‌اند. با این حال هزینه بالای کیف پول‌های لجر همچنان یکی از مهم‌ترین موانعی است که باعث می‌شود معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال از کیف پول‌های سخت‌افزاری دوری کنند.

کد خبر: ۲۹۷٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha