۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
برگزاری جلسه کمیته اربعین بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام

برگزاری جلسه کمیته اربعین بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام

جلسه کمیته اربعین بنیاد برکت در ۶ استان مرزی کشور برگزار شد.

به گزارش بازار از روابط عمومی بنیاد برکت، جلسه کمیته اربعین بنیاد برکت صبح امروز با حضور محمد ترکمانه مدیرعامل محترم بنیاد برکت و اعضای کمیته اربعین به همراه مدیران کل و معاونین اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در ۶ استان مرزی کشوری برگزار شد.

در این جلسه کارگروه ها آخرین اقدامات خود را در رابطه با برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم اربعین حسینی و حمایت از مواکب در مرز های کشور ارائه کردند.

حمایت از اعزام کاروان های زائر اولی و زائران مناطق کم برخوردار کشور به عتبات عالیات، ارائه خدمات بهداشتی - درمانی، حمایت از مواکب جهت توزیع آب معدنی و وعده های غذایی روزانه تنها بخشی از اقدامات کمیته اربعین بنیاد برکت در ایام اربعین است.

بر اساس این گزارش، امسال همانند سالهای گذشته بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام جهت برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم اربعین حسینی حمایت خود را از مواکب مرزی کشور در ایام اربعین انجام خواهد داد.

بنا به دستور مهندس فتاح ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان امام میزان حمایت ستاد اجرایی از مواکب خدمات دهنده در مراسم عظیم اربعین حسینی نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است خدمات ویژه ای در مرزهای ششگانه کشور ارائه شود و هدف بنیاد برکت حمایت از ظرفیت های مردمی است.

در پایان این جلسه مدیران کل استانی ستاد اجرایی فرمان امام حاضر در جلسه پیشنهادات خود را برای ارائه خدمات بهتر در مرزهای ششگانه کشور ارائه دادند و مدیرعامل بنیاد برکت جهت ارتقا خدمات رسانی در مرزهای کشور دستوراتی صادر کرد.

کد خبر: ۲۹۷٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha