۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
نانوایی‌های پدافندی دوگانه سوز در بافق، اردکان و خاتم راه اندازی شد
رئیس جهاد کشاورزی یزد:

نانوایی‌های پدافندی دوگانه سوز در بافق، اردکان و خاتم راه اندازی شد

یزد- حاتمی‌زاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد از راه‌اندازی نانوایی‌های پدافندی در شهرستان‌های بافق، اردکان و خاتم به صورت دوگانه سوز خبر داد.

محمدعلی حاتمی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به ضرورت مدیریت اظهار کرد: راه اندازی نانوایی های پدافندی دوگانه سوز در تمام شهرستان های استان یزد بر اساس مصوبه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان در دستور کار قرار گرفته است و به مرور اجرایی می شود.

وی از تشکل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات نانوایی‌های استان خبر داد و تصریح کرد: بازرسان جهاد کشاورزی، اصناف، اتاق بازرگانی و تعزیرات حکومتی بازرسی باید ضمن تشدید بازرسی ها، تخلفات در زمینه تعطیل غیرمجاز، کم فروشی و اجبار به مصرف نان کنجدی یا تخمه را به حداقل برسانند که رضایت مردم در تولید و تامین نان جلب شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد از دیگر اقدامات برای ساماندهی تولید نان در استان را تامین به موقع آرد مورد نیاز نانوایی‌ها در زمان‌های خاص اعلام کرد و افزود: قرار است بر اساس پیش بینی‌های مصرف مازاد منطقه تا دو ماه آتی، توسط فرمانداری‌ها تهیه و آرد مورد نیاز به موقع خرید و حمل شود.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد شرکت حمل و نقل آرد نانوایی‌های استان، با بکارگیری خودروهای رزرو، نسبت به حمل بموقع آرد به شهرستان‌ها اقدام کند و فرمانداری‌ها نیز نهایت همکاری را در این زمینه بعمل آورند و در صورت کمبود آرد، اداره کل غله و فرمانداری‌های شهرستان‌ها موارد را رصد و چاره اندیشی کنند.

کد خبر: ۲۹۶٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha