۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
لزوم آمد و شد روان پروازهای میهمانان مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد؛

لزوم آمد و شد روان پروازهای میهمانان مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بر لزوم آمد و شد روان، بدون تاخیر و هماهنگ پروازهای میهمانان مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری تاکید کرد.

به گزارش بازار، از سازمان هواپیمایی کشوری، «محمد محمدی‌بخش»‌ در جلسه کمیته امنیت و حفاظت هوانوردی و اتخاذ آخرین تصمیمات و محدودیت های پروازی به منظور برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت امنیت این مراسم، بر میزبانی آبرومندانه از هیات‌های خارجی شرکت کننده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در فرودگاه مهرآباد تاکید کرد.

رئیس کمیته امنیت و حفاظت هوانوردی کشور گفت: آمد و شد روان، بدون تاخیر و هماهنگ پروازهای میهمانان این مراسم، به حداقل رساندن وقفه در عملیات عادی این فرودگاه و اطلاع‌رسانی به‌موقع برای جلوگیری از سرگردانی و به زحمت افتادن مردم، از جمله مهمترین اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه محدودیت‌های پروازی آسمان تهران جهت حفظ امنیت مراسم مرور و در خصوص هماهنگی طرح‌های پروازی و عملیات در فرودگاه مهرآباد و امام بررسی‌های لازم صورت گرفت و دستورات لازم برای

صدور اطلاعیه‌های هوانوردی مربوطه صادر شد.

به گزارش بازار، مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس‌جمهور چهاردهم و آغاز به‌ کار رسمی رئیس جمهور منتخب روز یکشنبه هفتم مرداد ۱۴۰۳ با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام نیز در آن حضور خواهند داشت.

مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب نیز نهم مردادماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

کد خبر: ۲۹۶٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha