۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
نباید کاری کنیم که مردم احساس کنند به آن‌ها دروغ گفتیم
پزشکیان در همایش سپاس:

نباید کاری کنیم که مردم احساس کنند به آن‌ها دروغ گفتیم

رئیس‌جمهور منتخب در همایش سپاس با حضور اعضای ستادهای انتخاباتی خود، گفت: نباید کاری کنیم که مردم احساس کنند به آن‌ها دروغ گفتیم.

به گزارش بازار، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ملت ایران صبح امروز (جمعه) در همایش سپاس با حضور اعضای ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب گفت: اگر دست به دست هم دهیم، انصاف و حق را رعایت کنیم و به نخبگان و توانمندها و همه کسانی که بلدند کاری کنند، میدان بازی دهیم و حق را به حقدار دهیم، ایرانی می‌تواند عزت را به خاک این سرزمین برگرداند و باید کاری کنیم دوباره بازگردد.

وی افزود: چه در داخل و چه در خارج باید تلاش کنیم از حق و حقیقت دفاع کنیم. کمک کنید که این راه را برویم.

منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضرت علی می‌فرماید شما من را به حق توصیه کنید و خودتان را از این محروم نکنید. ایشان می‌فرماید من بالاتر از این نیستم که خطا نکنم و نفسم من را گرفتار نکند و اگر اشتباه کردم بگویید. من که نه علی هستم و نه معصوم و ممکن است خیلی اشتباهات داشته باشیم. حتماً جایی که اشتباه می‌کنیم و جایی که می‌خواهیم انصاف را مراعات نکنیم به ما گوشزد کنید.

وی افزود: دلمان می‌خواهد منصفانه و بر اساس حق حرکت کنیم با کمک یکدیگر و با آگاهی می‌توانیم این راه را برویم. حضور مقام معظم رهبری اگر نبود این اتفاقات شکل نمی‌گرفت.

پزشکیان گفت: این آگاهی و درایت رهبری بود که اجازه نداد یک عده همچنان مداخله کنند و نگذارند این صحنه‌ها به وجود آید.

وی افزود: نباید کاری کنیم که مردم احساس کنند به آنها دروغ گفتیم. تلاش خواهیم کرد با تمام وجود برای ایران و برای کشور صادقانه خدمت کنیم و حتماً بر اساس علم و آگاهی و دانایی این راه را خواهیم رفت.

کد خبر: ۲۹۶٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha